محل--نصب-پارکینگ-های-مکانیزه

بهترین محل برای نصب پارکینگ های مکانیزه

5/5 - (1 امتیاز)

پارکینگ های مکانیزه، پارکینگ هایی هستند که امروزه در سراسر دنیا برای رفع مشکل کمبود جای پارک استفاده می شوند و امکان پارک کردن خودرو به صورت اتوماتیک را فراهم می کنند. نصب پارکینگ های مکانیزه بسیار سریع است و این مزیتی است که باعث استفاده روزافزون از این پارکینگ ها شده است.

چه مکان هایی بهترین محل نصب پارکینگ های مکانیزه هستند

در مکان های پر رفت و آمد و شلوغ همیشه معضل پارک کردن ماشین برای مردم وجود داشته است. با پیشرفت تکنولوژی این مشکل برطرف شده است، به این صورت که با استفاده از پارکینگ های مکانیزه می توان در یک فضای کوچک، پارکینگی برای تعداد زیادی از ماشین ها ساخت.

بنابراین بهترین محل نصب پارکینگ های مکانیزه، در مکان های شلوغ و پر رفت و آمد است و افراد می توانند خودرو خود را با خیالت راحت در پارکینگ گذاشته و کار خود را انجام دهند.

گاهی اوقات زمین مورد نظر برای ساخت پارکینگ کوچک است یا آن زمین شکل هندسی نامنظمی دارد. این مکان ها نیز بهترین محل نصب پارکینگ مکانیزه می باشند. بنابراین می توان از فضای کوچک به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

امروزه اکثر خانواده ها به داشتن تنها یک ماشین بسنده نمی کنند و معمولا هر خانواده ای بیش از یک ماشین دارد. از آنجایی که اغلب مردم در آپارتمان زندگی می کنند و یا اگر در خانه ویلایی زندگی کنند ممکن است حیاط آنها فضای کافی برای چند ماشین را نداشته باشد.

چون نگه داشتن ماشین در کوچه و خیابان نیز خطرناک است، بنابراین پارکینگ های مکانیزه مناسب ترین گزینه می باشند. بنابراین بهترین مکان نصب پارکینگ مکانیزه می تواند منازل مسکونی نیز باشد. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاع از قیمت پارکینگ مکانیزه با ما تماس بگیرید.

 

 مناسب ترین محل برای نصب پارکینگ های مکانیزه

از بین انواع پارکینگ های مکانیزه، پارکینگ مکانیزه تمام هوشمند، پارکینگ مکانیزه دبل غیر مزاحم و پارکینگ مکانیزه پلتفرمی را می توان نام برد که با هزینه مناسب قابل نصب و راه اندازی می باشد و شما برای همیشه از فقدان جای پارک رها خواهید شد.

در منازل مسکونی و خانه های ویلایی، همچنین در مراکز خرید و مراکز تجاری کوچک، نصب پارکینگ مکانیزه دوتایی و سه تایی گزینه بسیار مناسبی است و هزینه آن نسبت به هزینه سایر پارکینگ های مکانیزه بسیار مناسب است. همچنین راه اندازی و نصب پارکینگ های مکانیزه دوتایی و سه تایی در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می گیرد.

ساختمان های پزشکی معمولا در مکان های شلوغ هستند و ممکن است نیاز باشد که شما هرچه سریعتر خودروی خود را پارک کنید. همانطور که میدانید پارک کردن در مکان های شلوغ کار بسیار زمانبری است. این مکان ها نیز، بهترین مکان نصب پارکینگ مکانیزه است و وجود پارکینگ مکانیزه در این مکان ها امتیازی است که از اتلاف وقت شما جلوگیری می کند.

کارخانه های تولید ماشین نیز، بهترین محل برای نصب پارکینگ مکانیزه است. برای کارخانه های تولید ماشین باید مکان بسیار بزرگتری برای نگه داشتن ماشین ها در اختیار داشت. مسلم است که داشتن این مکان گسترده برای شما هزینه بسیاری خواهد داشت. بنابراین وجود پارکینگ مکانیزه در این مکان ها بسیار کاربردی می باشد و خودرو ها را به امن ترین شکل ممکن نگهداری و پارک می کند.

 

چگونگی نصب پارکینگ های مکانیزه

نصب پارکینگ مکانیزه و هزینه ساخت آن با توجه به عواملی همچون کارکرد، شرکت سازنده، تعداد پالت های پارکینگ، ظرفیت پارکینگ، روش ساخت، مدل و غیره متفاوت می باشد.

نصب پارکینگ های مکانیزه بسیار سریع است و این مزیتی است که باعث استفاده روزافزون از این پارکینگ ها شده است. پارکینگ های مکانیزه، پارکینگ هایی هستند که امروزه در سراسر دنیا برای رفع مشکل کمبود جای پارک استفاده می شوند و امکان پارک کردن خودرو به صورت اتوماتیک را فراهم می کنند.

برای آگاهی بیشتر از پارکینگ های مکانیزه، نصب پارکینگ مکانیزه و بهترین محل برای نصب پارکینگ مکانیزه، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

مزایای نصب پارکینگ های مکانیزه چیست؟

  • از جمله مزایای نصب پارکینگ مکانیزه این است بهره وری بالایی دارد و به مساحت تقریبا ۷۰ درصد کمتر از پارکینگ سنتی نیاز دارد. این قابلیت فضای پارک بیشتری را ایجاد کرده و همچنین امکان استفاده از فضای بیشتر برای اهداف غیر پارکینگ یا فضای سبز را ایجاد می کند.
  • دومین مزیت آن سود آوری بیشتر از طریق امکان نصب پارکینگ در مناطقی است که مناسب پارکینگ معمولی نیستند.
  • نیاز به حرکت درآوردن اتومبیل ها هنگام پیدا کردن جای پارک باعث انتشار گاز CO2 می شود که برای محیط زیست مضر است. کاهش میزان انتشار CO2 به میزان ۸۵ درصد نیز از دیگر مزایای نصب پارکینگ مکانیزه است.
  • یکی از مهم ترین مزایای نصب پارکینگ های مکانیزه ایمنی بالاتر آنها نسبت به پارکینگ های معمولی است.

 

مجموعه‌ گسترش تجهیزات دانا با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته و برتر جهان، خدمات بسیار گسترده‌ای را در زمینه‌ی نصب و راه اندازی انواع پارکینگ‌های مکانیزه در کشور ایران ارائه می‌دهد. اسمارت پارکینگ  به عنوان یکی از برترین تولید کننده‌های تجهیزات لازم برای احداث پارکینگ‌های مکانیزه در خاورمیانه شناخته می‌شود و پروژه‌هایی متعدد نیز در این زمینه ارائه داده است. در صورت تمایل به نصب و راه اندازی انواع پارکینگ‌های مکانیزه،  و همچنین اطلاع از قیمت انواع پارکینگ های مکانیزه نظیر قیمت پارکینگ مکانیزه چرخ و فلکی و غیره  تنها کافی است که با تماس با کارشناسان فروش ما از مشاوره با این کارشناسان استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست