هزینه-نگهداری-اسمارت-پارکینگ-ها-چقدر-هست؟

هزینه نگهداری اسمارت پارکینگ ها چقدر هست؟

5/5 - (2 امتیاز)

مانند هر وسیله دیگر که به سرویس و مراقبت دوره ای نیاز دارد، اسمارت پارکینگ ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. بی توجهی به سرویس دستگاه اسمارت پارکینگ شما را متحمل ضرر و زیان و پرداخت هزینه های تعمیر هنگفت می کند. مفتخریم اعلام کنیم که شرکت گسترش دانا بخش جداگانه ای را به نام داناسرویس ایجاد کرده است که کار سرویس و نگهداری اسمارت پارکینگ ها را انجام می دهد و شما با خیال آسوده می توانید کار سرویس اسمارت پارکینگ ها را بر عهده تیم حرفه ای ما بگذارید.

چرا نحوه نگهداری پارکینگ مکانیزه اهمیت دارد؟

متاسفانه برخی از دارندگان اسمارت پارکینگ ها به سرویس قطعات و رسیدگی اسمارت پارکینگ ها توجهی نمی کنند. و همین امر طول عمر دستگاه آن ها را کاهش می دهد.

برای همین نگهداری پارکینگ های هوشمند لازمه سرویس دوره ای آن هاست. لازم است بدانید که نگهداری اسمارت پارکینگ ها کم هزینه و مقرون به صرفه تر از هزینه های تعمیر هستند.

 

برای اطلاع از ضوابط پارکینگ میتوانید با کارشناسان اسمارت پارکینگ در ارتباط باشید.

هزینه رسیدگی به نگهداری اسمارت پارکینگ ها چقدر است؟

هزینه نگهداری ماهیانه پارکینگ های هوشمند تقریبا یک هزارم ۱۰۰۰/۱ هزینه کلی برای اسمارت پارکینگ هاست. توجه به سرویس و نگهداری اسمارت پارکینگ ها به طول عمر و بازدهی دستگاه شما می افزاید.

فراموش نکنید که هزینه نگهداری پارکینگ مکانیزه در مقابل هزینه های متحمل خرابی واقعا ناچیز است. برای همین بهتر است به نگهداری پارکینگ های هوشمند بیشتر توجه کنید.

سرویس هر وسیله به نوع دستگاه، کارکرد آن و میزان مصرف دستگاه بستگی دارد. ممکن است یک دستگاه مصرف بیشتری داشته باشد که به سرویس هفته ای نیاز دارد. برخی از دستگاه ها به سرویس ماهانه نیاز دارند.

در صورتی که یکی از قطعات فرسوده بشود با هزینه نگهداری پارکینگ های هوشمند ارزان و کاملا مقرون به صرفه تعمیر می شود. چون بی توجهی به سرویس همین قطعه می تواند مسبب خرابی های کلی و از کارافتادگی دستگاه شود.

سخن آخر

تیم حرفه ای نگهداری پارکینگ های هوشمند کاملا مجزا از بخش طراحی و راه اندازی اسمارت پارکینگ ها هستند. سرویس کاران به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات در زمینه سرویس و نگهداری پارکینگ های مکانیزه هستند و کوچکترین مشکل در کارکرد دستگاه با هزینه ناچیز برطرف می شود و خیال شما را از بابت پرداخت هزینه های متحمل در آینده بی نیاز می کند. در هر کجای ایران که هستید می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. سرویس کاران ما در اسرع وقت به محل مورد نظرتان اعزام می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت پارکینگ مکانیزه با کاشناسان اسمارت پارکینگ در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست