پارک ۱۶ خودرو به جای ۲ خودرو

چگونه در جای پارک دو خودرو می توان ۱۶ تا خودرو پارک کرد؟

5/5 - (2 امتیاز)

کمبود فضای جای پارک در فضای محدود شهری و گسترش تعداد خودروها باعث شده است تا انسان ها برای رفاه بیشتر، روش های نوینی را در جهت پارک خودرو در انواع مختلف ابداع کنند. پارکینگ های مکانیزه از همین روش هاست که با استفاده از آن می توان تعداد زیادی خودرو را در فضای کم سامان داد. ممکن است از خودتان بپرسید در جای پارک دو خودرو می توان ۱۶ تا خودرو پارک کرد؟ در این مقاله قصد داریم به پاسخ این سوال بپردازیم

این نوع پارکینگ ها به صورت طبقاتی هستند و با بهره گیری از تجهیزات و سیستم های دیجیتالی و مکانیکی کار می کنند. نحوه پارک و جابه جایی خودرو ها در این نوع پارکینگ به گونه ای است که خودروها را در جهت مختلف و بدون دخالت راننده منتقل می کنند. این نوع پارکینگ ها به رمپ نیازی ندارند و طول عمر زیاد و استهلاک کمتری دارند.

  • پارکینگ مکانیزه چرخ و فلکی

این نوع پارکینگ پرکاربردترین مدل اسمارت پارکینگ به شمار می روند. برای مکان هایی محدود به کار می روند که با بهره گیری از این پارکینگ ها در از حداقل فضا می توان استفاده کرد.

پارکینگ مکانیزه روتاری ۳۲ مترمربع فضا اشغال می کند روی زمین که تقریبا اندازه جای پارک ۲ خودروست، ولی تا ۱۶ خودرو امکان پارک ایجاد می کند.

نحوه پارک در جای پارک دو خودرو

پارکینگ های مکانیزه ایده آل ترین امکان برای جای دادن بیشتر خودروها با حداقل فضا هستند. جای پارک خودرو در انواع پارکینگ های مکانیزه حتی با ظرفیت بیشتر از ۱۵ خودرو، در جای دو خودرو نیز قابل دست یابی است.  این نوع اسمارت پارکینگ بهترین راه برای چیدمان بهینه خودروها و جای دادن حداکثر آن هاست. به طوری که می توانید در جای پارک دو خودرو حداقل ۱۶ خودرو را پارک کنید و جای دهید.

سخن آخر

پارکینگ های مکانیزه تمام موانع محدودیت فضای شهری را از میان بردند و با استفاده آسان و سیستم هوشمند خود، بسیاری از مشکلات از جمله ترافیک و آلودگی را حل کردند. از همه مهم تر، ظرفیت جای پارک خودرو را به شکل قابل توجهی افزایش دادند به گونه ای که می توان در این پارکینگ های مکانیزه در جای پارک دو خودرو ۱۶ خودرو را پارک کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست