پارکینگ-مکانیزه-بیمارستانی

نبود پارکینگ های بیمارستانی و رنج همراهان بیمار

5/5 - (2 امتیاز)

آن چه بیشتر از همه در خیابان هایی که بیمارستان ها در آن قرار گرفته اند، به چشم می خورد، تراکم بیشتر خودروها و ترافیک سنگین مقابل این مراکز درمانی است. این معضل به علت نبود پارکینگ بیمارستانی اتفاق می افتد که باعث رنج همراهان بیمار به دلیل نبود پارکینگ می شود. ما در این مقاله به مسئله نبود پارکینگ های بیمارستانی و دلیل الزام ساخت پارکینگ های مکانیزه برای رفاه همراهان بیماران می پردازیم.

نبود پارکینگ برای بیمارستان ها

نبود پارکینگ برای بیمارستان ها باعث ایجاد مشکلات و رنج برای همراهان بیمار می شود. همراهانی که علاوه بر رنجش و درد مریض داری، مسئله بغرنج فقدان پارکینگ هم به دردهایشان می افزاید.

از آنجایی که معمولا افراد بدحال می بایست با خودرو به بیمارستان مراجعه کنند و از طرف دیگر معمولا در ساعاتی که اجازه عیادت داده می شود، ازدحام خودروها در محل بیمارستان دوچندان می شود و در صورت عدم وجود پارکینگ کافی، مشکلات عدیده ای ایجاد می گردد.

رنج همراهان بیمار به دلیل نبود پارکینگ

این مشکل زمانی سخت تر می شود که همراهان بیمار به جز پارک خودرو در مقابل بیمارستان، برای رفتن به داروخانه ها و تهیه دارو و سوار شدن بر خودروشان، هم باید راه زیادی را برای رسیدن به خودرو خود طی کنند.

پارکینگ اولین و آخرین جایی است که بیماران و همراهان آن ها در بیمارستان ها با آن مواجه می شوند. اگر مکانی برای پارک خودروهای شخصی وجود داشته باشد، آرامش را برای آن ها به ارمغان می آورد.

نتیجه گیری:

وجود یک پارکینگ مکانیزه طبقاتی در کنار بیمارستان ها می تواند کمک شایانی به همراهان بیماران بکند، با توجه به نبود جای پارک به تعداد لازم، مخصوصا در کلان شهر ها ، این موضوع در زمان افراد تاثیر بسیار خوبی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست