بررسی-سیستم-پارکینگ-مکانیزه

بررسی سیستم پارکینگ مکانیزه

5/5 - (1 امتیاز)

توسعه سیستم حمل و نقل و گره خوردن نیازمندی‌های روزمره مردم به این سیستم، منجر به بروز مشکلِ در دسترس نبودنِ فضای کافی جهت پارک شده است. بنابراین با بررسی سیستم پارکینگ مکانیزه و مشخص کردن بهترین محل برای نصب پارکینگ‌های مکانیزه، (با توجه به معیارها و پارامترهای انحصاری هر محله) می‌توان مشکل جای پارک و ترافیک ساکن را در هر موقعیت مکانی شلوغ و پررفت و‌آمد در شهر، رفع کرد.

سیستم پارکینگ های مکانیزه

امروزه وسایل نقلیه نقش اساسی در زندگی روزمره ما ایفا می‌کند. با توسعه حمل و نقل، همچنین کاهش قیمت وسایل نقلیه، ترافیک بیشتر و بیشتر شده است. اما، یک مساله در مورد این خودرو‌ها به چشم می‌خورد. ما فضای کافی برای پارک نداریم، بنابراین شروع به ساخت محوطه پارکینگ ها شد. اما این سیستم پارکینگ‌های قدیمی نیز قادر به تامین نیاز این مقدار از وسایل نقلیه نبوده و برخی افراد، وسیله نقلیه خود را در جاده‌ها پارک می‌کنند. درنتیجه ما نیازمند  نصب پارکینگ‌های مکانیزه جدید می‌باشیم.

سیستم  پارکینگ مکانیزه یک سیستم هوشمندی است که با استفاده از تکنولوژی تنظیم خودکار، برای افزایش فضای کارآمد در پارکینگ های متراکم به کار گرفته می‌شود.

 

مزایای سیستم پارکینگ مکانیزه

سیستم پارکینگ مکانیزه به نسبت سیستم پارکینگ های قدیمی و گاراژها، مزایایی دارد که عبارتند از:

  • صرفه جویی در فضا و هزینه
  • هزینه پایین در عملیاتی سازی و ساخت این نوع سازه‌ها
  • افزایش رضایتمندی مصرف‌کننده
  • سازگار با محیط‌زیست و پایدار
  • امن و قابل اطمینان
  • بکارگیری از به‌روزترین تکنولوژی‌ها
  • کاهش میزان آسیب‌دیدگی(خراش و فرورفتگی بدنه ماشین) به نسبت حالت پارکینگ‌های سنتی
  • کاهش میزان مصرف برق به واسطه استفاده کمتر از وسایل روشنایی و سیستم تهویه

شرکت گسترش تجهیزات دانا

مجموعه‌ی گسترش تجهیزات دانا با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته و برتر جهان، خدمات بسیار گسترده‌ای را در زمینه‌ی نصب و راه اندازی انواع پارکینگ مکانیزه در کشور ایران ارائه می‌دهد.

این شرکت بزرگ، به عنوان یکی از برترین تولید کننده‌های تجهزات لازم برای احداث پارکینگ‌های مکانیزه در خاورمیانه شناخته می‌شود و پروژه‌هایی متعدد نیز در این زمینه ارائه داده است. در صورت تمایل به نصب و راه اندازی انواع پارکینگ‌های مکانیزه، تنها کافی است که مشاوره‎های لازم را از طریق برقراری ارتباط با تیم حرفه‌ای که در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند، دریافت کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست