کارکنان تیم خدمات پس از فروش به شیلدهای محافظتی جهت ایمنی بیشتر نجهز شدند
پیرو اخبار قبلی منتشر شده مبنی بر اجرای هر چه دقیق تر پروتکل های بهداشتی از سوی اعضای مجموعه “تجهیزات دانا” به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، امروز مورخ ۲۰ فروردین تمامی پرسنل بخش خدمات پس از فروش علاوه بر دستکش، ماسک و محلول ضدعفونی کننده به شیلدهای محافظتی نیز تجهیز شدند.
.
مسیر های ارتباطی تجهیزات دانا:
تلفن: ۷۴۴۰۴
داخلی فروش: ۲۲۵ و ۲۲۶
خدمات پس از فروش: ۲۱۴و۲۱۵
.
کانال تلگرام: smartparking@
پیج اینستاگرام: smartparking.ir