کوتاه-شدن-زمان-ساخت-پارکینگ-مکانیزه

کوتاه شدن زمان ساخت پارکینگ مکانیزه چه مزیت هایی دارد؟

5/5 - (1 امتیاز)

با توجه به اقتصاد بحران زده کشور و وضعیت نابه سامان آن، طبیعی است که ارز هم روز به روز بیشتر دچار نوسانات شود. این نوسانات ارز روی همه چیز تاثیر بسزائی برجای می گذارد. وضعیت بتن هم از این قاعده مستثنی نیست. برای همین کوتاه شدن زمان ساخت پارکینگ مکانیزه می تواند برای پروژه شما مزایایی داشته باشد.. ما قصد داریم در این مقاله به بررسی مزایای کوتاه شدن زمان راه اندازی  و نصب پارکینگ مکانیزه بپردازیم. با ما همراه باشید.

در فضای محدود شهری و تقاضا برای خرید خودرو پارکینگ های مکانیزه یا اسمارت پارکینگ ها به کمک بشر امروز آمده اند تا در ایده آل ترین شکل، مشکل جای پارک خودرو در شهر را از میان ببرند.

کوتاه شدن زمان احداث پارکینگ مکانیزه

با روی کار آمدن پارکینگ های مکانیزه مشکل محدودیت جای پارک و ترافیک و آلودگی به حداقل رسیده است. اما به جز این مزیت ها، اسمارت پارکینگ ها قابلیت های دیگری نیز دارند که شامل موارد زیر می شود:

  • هدایت خودرو و پارک آن بدون دخالت راننده با استفاده از سیستم هوشمند
  • افزایش تحویل دهی و تحویل گیری خودرو
  • قابلیت اضافه کردن تعداد طبقات بیشتری پارکینگ
  • کاهش مصرف سوخت و مقرون به صرفه
  • کوتاه شدن زمان احداث پارکینگ مکانیزه

در ادامه به بررسی کوتاه شدن زمان ساخت پارکینگ های مکانیزه و مزایای کوتاه شدن زمان ساخت پارکینگ های مکانیزه و نقش آن در تسریع بخشیدن به زمان انجام پروژه می پردازیم.

همان طور که گفته شد، با پا به عرصه گذاشتن پارکینگ های مکانیزه، مشکل کمبود فضا برای پارک خودرو برای همیشه برطرف شده است. اما برخی از پارکینگ ها که به شکل بتنی ساخته می شوند، زمان زیادی را برای ساخت لازم دارند. پروژه ساخت این نوع پارکینگ ها تا مدت ها طول می کشد. بسته به وسعت پروژه زمان ساخت پارکینگ های غیر مکانیزه ممکن است از ۳ ماه تا ۵ سال زمان ببرد.

در صورتی که زمان ساخت پارکینگ های مکانیزه بسیار کوتاه تر صورت می گیرد. کوتاه شدن زمان احداث پارکینگ مکانیزه به شما کمک می کند که در کمترین زمان بتوانید به یک پارکینگ مکانیزه با قابلیت جای پارک زیاد دست یابید.

مزایای کوتاه شدن زمان راه اندازی و نصب پارکنیگ مکانیزه

همان طور که در ابتدای مقاله به نوسانات ارز و تاثیر آن بر بتن اشاره کنیم. مدت زمان زیادی است که این نوسانات روی مصالح ساختمانی به خصوص بتن تاثیر گذاشته و قیمت آن را دچار نوسان کرده است. از آن جایی که ساخت پارکینگ های بتنی ممکن است مدت زمان زیادی به طول بینجامد، تورم در بازار تمام محاسبات مالی یک پروژه را دست خوش تعییر می کند و به کلی بر هم می زند. برای همین کوتاه شدن زمان ساخت پارکینگ مکانیزه می تواند در این شرایط بسیار ایده آل باشد.

شما با صرف انرژی کمتر و هزینه پایین تر می توانید تعداد جای پارک بیشتری را برای پروژه های خود فراهم کنید. همچنین، هیچ نگرانی از بابت برهم خوردن معادلات و محاسبات ناشی از نوسانات ارز در پروژه خود نداشته باشید.

اسمارت پارکینگ و کمک به کوتاه شدن زمان ساخت پارکینگ مکانیزه

مجموعه اسمارت پارکینگ با بهره گیری بر دانش طراحان زبده و مهندسین کارآزموده در پروژه های زیادی در زمینه ساخت اسمارت پارکینگ ها شرکت کرده است و توانسته رضایت مشتریان زیادی را به خود را جلب کند. همکاران ما با استفاده از نرم افزارهای مدرن و کوتاه ترین زمان ممکن، امکان احداث بیشترین میزان پارکینگ را حتی در یک مکان محدود فراهم می کنند.

سخن آخر

نوسانات ارز و شرایط اقتصادی امروز روی قیمت کلی پروژه ها تاثیر می گذارد. اما ساخت پارکینگ های مکانیزه در زمان مدت کوتاهی انجام می شود. به طوری که کوتاه شدن زمان ساخت پارکینگ مکانیزه شما را از پرداخت هزینه های متحمل ناشی از نوسانات ارز نیز بی نیاز می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست