پارکینگ مکانیزه_استاندار تهران_ اسمارت پارکینگ

بازدید مهندس مقیمی استاندار محترم تهران از کارخانه تولید محصولات اسمارت پارکینگ

امتیاز دهید...

استاندار تهران روز دوشنبه در سفر خود به شهرستان ورامین و حضور در شهرک صنعتی سالاریه از کارخانه شرکت تجهیزات دانا تولید کننده محصولات اسمارت پارکینگ بازدید نمودند.
در این بازدید مهندس رضوی مدیر عامل تجهیزات دانا در خصوص استفاده از اسمارت پارکینگ در ۳۲ کشور جهان و اجرای بیش از ۲۰۰۰ واحد اسمارت پارکینگ در ایران و صادرات این محصول به کشور های خاورمیانه گزارشی را تقدیم مهندس مقیمی نمودند. ایشان ضمن اشاره به اینکه پارکینگ های مکانیزه میتوانند گره گشای حل معضل پارکینگ طبقاتی در کلانشهر ها باشند اعلام کردند افزایش ساخت و سازها و عدم تأمین پارکینگ در برخی زمین های موجود شهری، سازندگان و به تبع آن شهرداری ها را با مشکلات متعدد روبرو ساخته است. لذا با توجه به استفاده از اسمارت پارکینگ در پروژه های ساختمانی مختلف در سطح مناطق ۱، ۱۰ و ۱۳ شهر تهران و منطقه یک شهرداری رشت گفتند شهرداری تهران با ارائه مجوز اجرای این پارکینگ ها و قرار گرفتن گزینه اجرای این طرح در ساختمانهای تازه تأسیس کمک شایانی در افزایش سرانه پارکینگ شهر ها  و رفع مشکل کمبود پارکینگ می کند.

ایشان ضمن اشاره به اینکه پارکینگ های مکانیزه میتوانند گره گشای حل معضل پارکینگ در کلانشهر ها باشند اعلام کردند افزایش ساخت و سازها و عدم تأمین پارکینگ در برخی زمین های موجود شهری، سازندگان و به تبع آن شهرداری ها را با مشکلات متعدد روبرو ساخته است. لذا با توجه به استفاده از اسمارت پارکینگ در پروژه های ساختمانی مختلف در سطح مناطق ۱، ۱۰ و ۱۳ شهر تهران و منطقه یک شهرداری رشت گفتند شهرداری تهران با ارائه مجوز اجرای این پارکینگ ها و قرار گرفتن گزینه اجرای این طرح در ساختمانهای تازه تأسیس کمک شایانی در افزایش سرانه پارکینگ شهر ها  و رفع مشکل کمبود پارکینگ می کند.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست