چه-نوع-اسمارت-پارکینگی-مناسب-پروژه-من

چه نوع اسمارت پارکینگی مناسب پروژه من است؟

5/5 - (1 امتیاز)

برای تشخیص اینکه چه اسمارت پارکینگی مناسب پروژه شما است، فقط به صرف چند دقیقه زمان نیاز خواهید داشت. پارکینگ های مکانیزه یا اسمارت پارکینگ امروزه بخش مهمی از سیستم طراحی پارکینگ هوشمند ساختمان های اداری، مسکونی و تجاری را تشکیل می دهند.

اگر به زودی قرار است تا پروژه ای مسکونی یا تجاری را راه اندازی کنید و برای طراحی پارکینگ با محدودیت هایی رو به رو هستید، می توانید بعد از بررسی اسمارت پارکینگ به عنوان یکی از انواع تجهیزات هوشمند پارک مناسب ترین نوع آن را برای پروژه خود در نظر بگیرید. در ادامه این مقاله از شرکت گسترش تجهیزات دانا به بررسی راهکارهای موثر برای طراحی بهترین نوع اسمارت پارکینگ با توجه به پروژه و اهداف شما می پردازیم.

 راه کار موثر در انتخاب اسمارت پارکینگی مناسب پروژه من

با بررسی ۴ راهکار موثر در انتخاب اسمارت پارکینگی مناسب پروژه من، در کوتاه ترین زمان ممکن با استفاده از داده ها و آمارهای موجود، مناسب ترین نوع پارکینگ را انتخاب و راه اندازی کنید.

محیط و مساحت را در نظر بگیرید.

برای طراحی اسمارت پارکینگ مناسب در نظر گرفتن محیط و مساحت از اهمیت بسزایی برخوردار است. با توجه به داده هایی که از بررسی دقیق مساحت و محیط مورد نظر به دست می آورید، می توانید حداکثر بهره وری از کمترین فضایی ممکن را شاهد باشید. ضمن اینکه با طراحی اسمارت پارکینگ به کاهش انتشار گاز CO2 یا انواع آلودگی های صوتی کمک خواهید کرد. فراموش نکنید که اسمارت پارکینگ ها در دسترس ترین نوع پارکینگ برای محیط های شهری محسوب می شوند.

به راحتی مشتریان و رانندگان اهمیت دهید.

اسمارت پارکینگ مناسب شما باید در درجه اول برای استفاده تمامی رانندگان با خودرهای سواری معمولی یا شاسی بلند مناسب باشد. با توجه به نرخ رشد سریع طراحی و تولید انواع خودروهای سواری، نیاز به وجود اسمارت پارکینگ های هوشمند هر روز بیش از دیروز احساس می شود. پیش بینی ها نشان می دهد که تا سال ۲۰۳۵ بیش از ۲ میلیارد خودرو در جاده ها به صورت روزانه تردد داشته باشند. بنابراین اهمیت اسمارت پارکینگ ها در این رابطه به خوبی مشخص می شود.

بررسی مدل های جدید تجاری را در اولویت قرار دهید.

بررسی مدل های تجاری اسمارت پارکینگی مناسب فعالیت و تجارت خود را فراموش نکنید. در این حالت می توانید مطمئن باشید که با بررسی جدیدترین طراحی ها، بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کرده اید. با توجه به تنوع داده های موجود برای طراحی اسمارت پارکینگ انتخاب مدل های تجاری جدید می تواند نقش ویژه ای در تغییر کاربری اسمارت پارکینگ و فراهم شدن بهترین بستر برای بهره وری های حداکثری داشته باشد.

نقاط قوت و ضعف طرح اولیه اسمارت پارکینگ را مشخص کنید.

بعد از اینکه طراحی اولیه اسمارت پارکینگ را به طور کامل انجام دادید، با بررسی نقاط قوت و ضعف پارکینگ طراحی شده می توانید به سرعت به یک جمع بندی کامل برسید. البته برای موفقیت در این کار باید از حداکثر امکانات موجود برای تحلیل داده ها کمک بگیرید، فراموش نکنید که مشورت با کارشناسان حرفه ای در این رابطه قطعا به سود شما و پارکینگ هوشمندی که قرار است در پروژه شما مورد استفاده قرار بگیرد، تمام خواهد شد.

شرکت گسترش تجهیزات دانا به عنوان اولین مجری طراحی و راه اندازی پارکینگ مکانیزه در سال ۱۳۸۳ در کشور امروزه با فعالیت در حوزه طراحی و ساخت پارکینگ های هوشمند، تحولی جدید در کاهش ترافیک و مدیریت فضای شهری را رقم زده است. برای بررسی این موضوع که “چه نوع اسمارت پارکینگی مناسب پروژه من است” می توانید از کارشناسان شرکت تجهیزات دانا به عنوان نمایندگی SMART PARKING کره در ایران مشورت بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست