پرفروش-ترین-پارکینگ-مکانیزه

پرفروش ترین نوع پارکینگ مکانیزه کدام است؟

5/5 - (1 امتیاز)

قبل از اینکه با پرفروش ترین پارکینگ مکانیزه آشنا شوید باید با انواع پارکینگ های مکانیزه و کاربرد آنها آشنا شوید. امروزه به دلیل ازدحام جمعیت و استفاده از وسایل نقلیه به خصوص خودرو، فضای لازم جهت پارک کردن ماشین ها وجود ندارد و پیدا کردن جای مناسب جهت پارک ماشین به یکی از دغدغه های افراد تبدیل شده است.  اما پارکینگ مکانیزه این مشکل را به راحتی حل کرده است.

با گذشت زمان و با ارائه پارکینگ های مکانیزه متنوع و پر کاربرد دیگر افراد برای پیدا کردن جای پارک نگرانی ندارند. طراحان پارکینگ مکانیزه با گذشت زمان عیب های احتمالانواع پارکینگ ها را اصلاح و برطرف کرده اند و توانسته اند بهترین و پر کاربردترین پارکینگ ها را در بازار عرضه کنند و به همین علت استفاده از انواع پارکینگ های مکانیزه افزایش یافته است. ما در این مقاله قصد داریم تا در خصوص پرفروش ترین نوع پارکینگ مکانیزه مطالبی ارائه دهیم.

 

پرفروش ترین پارکینگ مکانیزه 

قبل از اینکه بخواهیم در مورد پرفروش ترین پارکینگ مکانیزه طبقاتی صحبت کنیم باید با انواع پارکینگ مکانیزه طبقاتی آشنا شوید. پارکینگ مکانیزه طبقاتی انواع مختلفی دارد که عبارتند از:

  • پارکینگ مکانیزه چرخ و فلکی
  • پارکینگ های برجی
  • پارکینگ مکانیزه پازلی

 

پارکینگ مکانیزه پازلی

پارکینگ مکانیزه پازلی که همواره جز یکی از پر فروش ترین ها محسوب می شود. در این پارکینگ مکانیزه جابجایی خودرو به وسیله پالت انجام می شود. پارکینگ مکانیزه پازلی در فضاهایی با مساحت کم مورد استفاده قرار می گیرد. این پارکینگ ها به دلیل عمر بالا و امنیت زیادی که دارند، مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته اند.

 پارکینگ مکانیزه طبقاتی پرفروش، پارکینگ پازلی است. ابعاد و اندازه پارکینگ به عهده خودتان است و می توانید طبق ، اندازه و ابعاد پارکینگ مورد نظر خود را به کارشناسان ما اطلاع دهید.

 

برای اطلاع از ضوابط پارکینگ با کارشناسان ما همراه باشید.

پارکینگ مکانیزه برجی

  • پارکینگ مکانیزه دبل و دو طبقه غیر مزاحم
  • پارکینگ مکانیزه پلتفرمی

پارکینگ مکانیزه برجی به علت طراحی منحصر به فردی که دارد پرفروش ترین پارکینگ مکانیزه در پروژه های بزرگ تجاری است.  پارکینگ مکانیزه تمام برجی مشکل جای پارک را به روش رباتیک و مکانیزه حل کرده و در دو سطح مثبت و یا زیر زمین قابل اجرا است. همچنین این نوع پارکینگ سطح ایمنی بسیار بالایی دارد. تمام اعمال پارکینگ مکانیزه برجی توسط ربات ها با دقت بسیار بالایی انجام می شوند.

 

پارکینگ مکانیزه زیرزمینی

پارکینگ-مکانیزه-زیرزمینی-جز-پرفروش-ترین-پارکینگ-هاپارکینگ مکانیزه زیرزمینی به نوعی است که هدف اصلی استفاده از آن ایجاد جای پارک در سطح شهر هایی است که فضای کافی برای احداث پارکینگ های طبقاتی یا دیگر پارکینگ ها وجود ندارد.

پارکینگ مکانیزه زیرزمینی فضای زیادی اشغال نمی کند و پارک خودروها در این پارکینگ از طریق به کارگیری سیستم های هوشمند انجام می شود؛ به همین دلیل امکان بروز خطا به حداقل می رسد و جابجایی خودرو نیز در پارکینگ مکانیزه زیرزمینی با سرعت بالایی انجام می شود، بدین ترتیب میزان ترافیک شهری کاهش یافته و میزان استفاده از سوخت نیز پایین می آید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت پارکینگ مکانیزه در انواع مختلف، با کارشناسان اسمارت پارکینگ در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست