پارکینگ-مکانیزه-ویژه-موتورسواران

مزایای ایجاد پارکینگ های مکانیزه ویژه موتورسواران

5/5 - (1 امتیاز)

بسیار از موتورسواران تصور می کنند که به علت اینکه موتور فضای کمتری نسبت به ماشین برای پارک شدن نیاز دارد، پس می توانند در اولین مکانی که احساس کردند موتورسیکلت در آن جای میگیرد، آن را پارک کنند. اما متاسفانه عده کمی از موتورسواران به فکر امنیت جای پارک خود و یا سد معبر نکردن راه دیگر شهروندان هستند و بقیه موتورسواران به فکر این موارد نیستند. به همین خاطر ما مقاله ای برای شما عزیان آماده کرده ای تا اطلاعاتی از  مزایا و فواید نصب پارکینگ مکانیزه طبقاتی موتورسواران صحبت کنیم و همچنین  از مزایای آن برای افراد عادی، مسئولین شهری و شهروندان می پردازیم. یکی از روش های حل مشکلات شهری که موتورسیکلت ها به وجود آورده آن می باشند، نصب همین پارکینگ های مکانیزه است.

ایجاد پارکینگ های مکانیزه ویژه موتورسواران

امروزه در کلان شهر ها مشکلات زیادی در خصوص حمل و نقل وجود دارد. یکی از این مشکلات نبود جای پارک برای پارک کردن وسیله شخصی شما می باشد. مهم نیست شما دارنده ماشین شخصی باشید یا از موتورسیکلت استفاده کنید، همیشه یکی از دغدغه های اصلی شما پارک کردن وسیله خود در یک مکان امن می باشد. یکی از روش های حل این مشکل برای افراد موتورسوار، ایجاد پارکینگ مکانیزه موتورسواران است.

با توجه به افزایش روز افزون وسایل نقلیه شخصی به خصوص موتورسیکلت ها، باید برای ساماندهی این وسایل چاره ای اندیشید تا از مشکلات افزایش روز افزون آن در امان بمانیم. در کلان شهر ها بخصوص در روز های طرح ترافیک ما شاهد افزایش تردد موتورسیکلت ها در مناطق طرح ترافیک می باشیم.

گاهی مشاهده می کنیم که موتورسیکلت ها به علت نبود جای پارک در خطوط ویژه یا در پیاده رو برای پارک وسیله خود اقدام می کنند که این خود مشکلات بیشتری را در پی دارد. پارکینگ مکانیزه ویژه موتورسواران یک راه حل بسیار کارآمد و مفید برای از بین بردن و ریشه کن کردن این معضلات می باشد.

 مزایای نصب و راه اندازی پارکینگ مکانیزه موتورسواران

مزایای پارکینگ های مکانیزه موتورسواران تنها برای افرادی که دارای وسیله نقلیه موتورسیکلت هستند ختم نمی شود بلکه مزیت ها و فواید بسیاری برای شهرداری و سازمان های مربوط به حمل و نقل شهری دارد. بشر امروزه رو به هوشمند سازی بسیاری از وسایل آورده است و همین امر موجب شده است که برای حل مشکلات خود نیز از این موضوع استفاده کند.

پارکینگ مکانیزه برای موتورسواران نه تنها برای امنیت موتورسیکلت ها کارآمد است بلکه برای شهروندان نیز از جنبه اینکه ظاهر شهری زیبا و به دور از مشکلات احتمالی پارک موتورسیکلت ها در پیاده رو ها و مکان های رفت و آمد، بسیار می تواند کارا باشد پس وقت آن رسیده که مسئولین شهرداری برای مکان هایی از شهر پیش قدم شوند و اقدام به نصب پارکینگ مکانیزه موتورسواران کنند تا شهری زیبا و به دور از بهم ریختگی بصری داشته باشیم.

یکی از مزایای نصب و راه اندازی پارکینگ مکانیزه موتورسواران این است که برای احداث پارکینگ مکانیزه موتورسواران چندین راه مختلف موجود است. بطور مثال اگر شما فضای کافی در دسترس دارید می توانید پارکینگ های هوشمندی را در آن فضا پیاده کنید که نیازی به طبقاتی شدن نداشته باشد.

در واقع پارکینگ مکانیزه موتورسواران زمانی که موتور سوار، وسیله خود را در آن پارک می کند، پارکینگ قفل می شود و تنها کسی که کد بازگشایی آن را دارد یا کلید هوشمند آن را دارد قادر به باز کردن قفل آن نمی باشد و همین امر باعث شده که امنیت پارکینگ مکانیزه موتورسواران مکانیزه موتورسواران بسیار بالا باشد.

یکی از مزایای پارکینگ مکانیزه موتورسواران دقیقا برای حل یکی از مشکلات گفته شده می باشد. ازدحام و شلوغی عاملی است که همه شهروندان را به دردسر می اندازد پس با راه اندازی پارکینگ های مکانیزه ویژه موتورسواران می توانیم در یک فضای نه چندان بزرگ اقدام به ساماندهی موتورسیکلت ها کنیم تا در مکان های شلوغ شهر دیگر شاهد سد معبر آن ها نباشیم.

 یکی دیگر از مزایای ایجاد پارکینگ های مکانیزه موتورسواران  این است که برای احداث پارکینگ های مکانیزه موتورسواران ما به فضای و زمین زیادی لازم نداریم چرا که این پارکینگ مکانیزه موتورسواران به صورتی طراحی شده اند که موتورسیکلت ها با استفاده از بازوی مکانیکی در یکی از طبقات تعبیه شده پارکینگ های مکانیزه موتورسواران جای بگیرد و هر زمان موتورسوار خواست، موتورسیکلت خود را به راحتی تحویل بگیرد

 

مهم ترین فواید پارکینگ مکانیزه موتورسواران

از دیگر فواید پارکینگ های مکانیزه موتورسواران می توان به کسب درآمد از آن اشاره کرد. اگر شما قصد دارید از زمین و فضا بلا استفاده خود کسب درآمد کنید گزینه نصب و راه اندازی پارکینگ مکانیزه بسیار کارآمد خواهد بود.

به این دید نگاه کنید که زمینی در مرکز شهر دارید اما قصد یا بودجه ساخت آن را ندارید پس بهترین گزینه برای کسب درآمد برای شما نصب پارکینگ های مکانیزه موتورسواران است زیرا حتی در روز های پر ترافیک ما شاهد رونق تردد موتورسواران به خصوص پیک های موتوری می باشیم که اکثریت این افراد نگران امنیت موتورسیکلت خود نیز هستند. پس این فرصت خوبی برای بخش خصوصی نیز می باشد.

سخن آخر

در این مطلب به بررسی فواید و مزایای پارکینگ مکانیزه موتورسواران پرداخته شد. نصب این پارکینگ ها بسیار پر اهمیت بوده و اقدام برای انجام آن می تواند شما را از خسارت های مالی بسیار زیادی دور کند. به همین علت اهمیت آن را باید جدی گرفته و در این زمینه از شرکت های فعال و یا سازنده کمک بگیرید. اسمارت پارکینگ یکی از حرفه ترین مجموعه در زمینه ساخت انواع پارکینگ های مکانیزه، پارکینگ روتاری و پارکینگ هوشمند می باشد.

محصولات اسمارت پارکینگ در بیش از ۳۲ کشور دنیا در حال استفاده می باشد و شرکت تجهیزات دانا به عنوان نماینده خاورمیانه شرکت SMART PARKING، پارکینگ های مکانیزه را به کشور های عراق، قطر و عمان صادر نموده و پشتیبانی می نماید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست