پارکینگ-متحرک-ماشین

قیمت پارکینگ متحرک ماشین چقدر است ؟

5/5 - (1 امتیاز)

از آنجایی که امروزه با مشکل نبود فضای مناسب برای ساخت پارکینگ مواجه هستیم، از پارکینگ متحرک ماشین استفاده های بسیاری می شود. در ساختمان های مسکونی که تعداد واحد بسیاری را به همراه دارند یا واحدهای تجاری که روزانه افراد زیادی در آن تردد می کنند، حضور پارکینگ های متحرک به چشم می خورند. در این مطلب ما قصد داریم به هر آنچه که می بایست در رابطه با بررسی قیمت پارکینگ مکانیزه متحرک خودرو بدانید، بپردازیم. همراه ما باشید.

 

معرفی اختصاصی پارکینگ متحرک ماشین

برای دسته افرادی که هنوز اطلاعات لازم در رابطه با طراحی پارکینگ متحرک برای ماشین ندارند، باید گفت که پارکینگ متحرک خودرو، سازه ای است که همانطور که از نامش پیداست، به شکل متحرک ساخته شده تا عبور و مرور ماشین را به راحتی میسر کند. این دسته از پارکینگ ها می توانند نیاز افراد به محل مناسب برای پارک ماشین خود را به راحتی تامین کنند.

بیشتر در مراکز تجاری یا فروشگاه ها شاهد پارکینگ های متحرک هستیم و در برخی دیگر از ساختمان ها که نوع نقشه کشی سازه اجازه داشتن پارکینگ غیر مزاحم به ما را نمی دهد و با معضل پارکینگ مزاحم، استفاده از پارکینگ های متحرک بهترین انتخاب است.

هزینه پیاده‌سازی پارکینگ متحرک خودرو چقدر است؟

هزینه-پیاده‌سازی-پارکینگ-متحرک-خودرو

حال که با پارکینگ مکانیزه متحرک خودرو به طور کامل آشنا شدید، سوالی که برای بسیاری از افراد به وجود می آید این است که هزینه پیاده‌سازی پارکینگ متحرک اتومبیل چقدر است؟ در واقع باید بگوییم که بسته به وسعت و همچنین فضایی که پارکینگ قرار است در آن نصب شود، هزینه پیاده‌سازی آن محاسبه خواهد شد. در واقع شما می توانید به راحتی این هزینه را قبل از پیاده‌سازی پارکینگ، از مهندس پروژه مطلع شوید.

 

چه عواملی بر قیمت پارکینگ متحرک ماشین تاثیر می گذارد؟

دلایلی در این بین وجود دارند که پایه و اساس قیمت پارکینگ متحرک خودرو را تحت تاثیر قرار می دهند. این دلایل عبارت اند از:

  • نحوه نصب پارکینگ
  • نوع مکانیزم پارکینگ
  • ظرفیت پارکینگ
  • قطعات ساخت پارکینگ
  • هزینه های بالاسری

قطعات ساخت پارکینگ، اولین مورد در هزینه های آن را تشکیل می دهند. هرچه از تعداد قطعات بیشتری استفاده شود به طبع قیمت ابتدایی آن نیز تا حدودی بیشتر از پارکینگ های مکانیزه متحرک با قطعات ساده است. پس از آن، نوع پارکینگ و نحوه نصب آن است که دیگر هزینه ها را مشخص می کند و در انتها، دستمزد کارگران نیز هزینه نهایی را ارائه می دهد.

 

چگونه می توان هزینه های پیاده‌سازی پارکینگ متحرک خودرو را کاهش داد؟

سؤال دیگری که مطرح می شود این است که آیا می توان قیمت پارکینگ متحرک را کاهش داد تا در هزینه های کلی پروژه صرفه جویی را به همراه داشت؟ به طور کلی باید بگوییم که بله، اما بهتر است برای انجام این کار، مجموعه معتبر را انتخاب کرد.

در واقع اگر بتوانید یک مجموعه معتبر را برای پیاده‌سازی پارکینگ متحرک ماشین خود مانند مجموعه اسمارت پارکینگ را انتخاب کنید، می توانید به راحتی هزینه های کلی این پارکینگ را کاهش دهید و در انتها نیز یک پارکینگ هوشمند و با دوام را برای خود به همراه داشته باشید.

 کارشناسان اسمارت پارکینگ تا به امروز توانسته اند به خوبی در زمینه پیاده‌سازی انواع پارکینگ های متحرک ماشین بدرخشند و با هزینه ای کاملا مناسب و مقرون به صرفه به انجام این دسته از پروژه ها بپردازند.

 

چگونه می توان با بهترین قیمت یک پارکینگ متحرک اتومبیل داشت؟

چگونه-می-توان-با-بهترین-قیمت-یک-پارکینگ-متحرک-اتومبیلبرای این که بتوانید با هزینه ای مناسب یک پارکینگ متحرک را به همراه داشته باشیم، کافیست تنها چند مورد را مد نظر خود قرار دهیم. در وهله اول، مهم آن است که بدانیم از یک پارکینگ چه می خواهیم. به بیانی دیگر، باید بدانیم که پارکینگی که مد نظر ما برای ساختمان تجاری یا مسکونی است، چگونه بوده و سپس اطلاعات دقیق را به مجموعه اسمارت پارکینگ ارائه دهید.

در وهله دوم، می بایست مشخص کنید که تا چه میزان بودجه را قصد دارید برای پیاده‌سازی پارکینگ متحرک خود صرف کنید. با این کار در واقع محدوده بودجه خود را مشخص می کنید و کار را برای ارائه پیشنهادات از سوی کارشناسان اسمارت پارکینگ به مراتب بهتر و آسان تر می کنید.

در انتها نیز، کار را به اسمارت پارکینگ می سپارید تا تمامی مراحل طراحی و پیاده سازی پارکینگ شما طی شود و با بهترین قیمت یک پارکینگ متحرک مخصوص ماشین داشته باشید. شایان ذکر است که شما می توانید همین حالا اطلاعات بیشتر در این رابطه را از کارشناسان مطرح اسمارت پارکینگ دریافت کنید.

 

سخن پایانی

ما در این مطلب سعی بر این داشتیم تا به هر آنچه که شما می بایست در رابطه با پارکینگ مکانیزه متحرک بدانید، بپردازیم. همچنین در این مطلب به بررسی هزینه های پیاده‌سازی و مواردی که بر روی آنها تاثیر گذار هستند نیز اشاره کردیم. شما می توانید با کارشناسان مطرح مجموعه اسمارت پارکینگ ارتباط برقرار کرده و بهترین پارکینگ متحرک مناسب و را طبق ضوابط پارکینگ برای محل مد نظر را خود را تنها از آنها بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست