نصب-پارکینگ-مکانیزه-دبل

آیا برای نصب پارکینگ مکانیزه دبل اجازه ساکنین الزامی است؟

5/5 - (2 امتیاز)

نصب پارکینگ مکانیزه دبل که به آن پارکینگ دو طبقه مزاحم نیز گفته می شود، یکی از بهترین و کم هزینه ترین پارکینگ هایی است که اگر فردی می خواهد در فضای پارکینگ خود، دو خودرو پارک نماید می توان از آن استفاده کرده و به عنوان پارکینگ طبقاتی خانگی و یا پارکینگ مکانیزه مسکونی شناخته می گردد. حال سوال اینجاست که آیا برای نصب پارکینگ دو طبقه مزاحم اجازه ساکنین الزامی است؟ خب در ادامه با اسمارت پارکینگ همراه باشید تا در رابطه با ضوابط و قوانین و همچنین نصب این پارکینگ کاربردی و عالی بیشتر صحبت کنیم.

ایمنی آسان با پارکینگ مکانیزه دبل یا دو طبقه مزاحم

نصب پارکینگ مکانیزه دو طبقه یک روش بسیار ایمن و کاربردی است و برای افرادی تعبیه شده که یک حق پارکینگ دارند ولی مالک دو خودرو هستند. با این حساب می توانند استفاده بیشتری از فضای پارکینگ ببرند. نصب پارکینگ مکانیزه دبل و طراحی پارکینگ طبقاتی دارای یکسری ضوابط و قوانینی است که بهتر می باشد رعایت گردد. عده ای از افراد این سوال در ذهنشان است که آیا اجازه نصب این پارکینگ ها را در فضای مسکونی داریم؟ بله شما می توانید به راحتی در پارکینگ خود به نصب پارکینگ مکانیزه دوتایی بپردازید.

حتی اگر مستاجر هم باشید، تفاوتی ندارد و بعد از اسباب کشی می توانید پارکینگ خود را به محل سکونت خود منتقل دهید. درواقع برای نصب پارکینگ دوتایی نیازی نیست تا از ساکنین یک ساختمان حتما اجازه بگیرید. با توجه به شرایط زندگی خانواده های ایرانی که معمولا در هر خانه ای حداقل دو خودرو وجود دارد، می توان گفت که نصب این گونه از پارکینگ ها می تواند راهکاری هوشمندانه برای پارک ایمن خودروها باشد. البته در نصب پارکینگ دو طبقه مزاحم ابتدا باید ماشین اول خارج شود تا دومی نیز بتواند خروج کند. به همین دلیل به آن پارکینگ مزاحم و یا وابسته می گویند.

درواقع تنها مشکلی که می توانیم برای این روش در نظر داشته باشیم این است که دو خودرو می توانند برای خروج همدیگر مزاحمت ایجاد کنند. لازم است که در هنگام خروج خودرو دوم، اولی نیز از پارک خارج شود و ورود نیز به همین صورت است. پارکینگ مکانیزه دبل یا دو طبقه مزاحم هیچ مشکلی برای ساکنین و همسایه ها نخواهد داشت و اجازه آنان برای نصب نیز الزامی نیست.

نصب پارکینگ مکانیزه دبل چه مزایای با خود به همراه دارد؟

نصب پارکینگ مکانیزه دوتایی

نصب پارکینگ مکانیزه دبل یک روشی مدرن و منحصر به فرد محسوب می گردد که مزایای قابل توجهی با خود به همراه دارد. این قابلیت ها شامل موارد زیر می گردند:

  • شما از دو برابر ظرفیت یک پارکینگ می توانید استفاده می کنید.
  • هزینه استهلاک و تعمیر و نگهداری بسیار کمی را دارا می باشد.
  • نصب این نوع پارکینگ بسیار سریع است به طوری که در یک روز تمام می شود.
  • با برخورداری از مکانیزم موتور گیربکس و قفل و ترمز مکانیکی مجزا می توانیم بگوییم که یکی از ایمن ترین روش ها در نصب پارکینگ ها است.
  • از قابلیت تنظیم ارتفاع با توجه به خودروهای پارک شده نیز برخوردار می باشد.

آیا نصب پارکینگ مکانیزه دبل روشی ایمن و مطمئن است؟

اگر در نصب دبل پارکینگ مکانیزه تردیدی در دل خود دارید باید به شما بگوییم که این پارکینگ از سیستم موتور گیربکس‌‎ها اروپایی و قفل‌ها و ترمزهای چند مرحله‌ای ادغام شده و همواره ایمنی و امنیت کامل را با خود به همراه دارد. چندین سنسور تشخیص مانع و تشخیص حرکت در زیر پالت نیز قرار داده شده است که به طور کامل امنیت این نصب پارکینگ مکانیزه دبل را به اثبات می رسانند. اگر قصد استفاده از این نوع پارکینگ ها را دارید می توانید از بروز هرگونه خطرات به صورت کاملا اتوماتیک جلوگیری نمایید.

کلام آخر

نصب پارکینگ مکانیزه دبل یک روش کاربردی جهت بهینه سازی و استفاده حداقلی از یک مکان می باشد. اسمارت پارکینگ به عنوان بزرگ ترین مجموعه نصب انواع پارکینگ مکانیزه مسکونی و تجاری به نصب انواع پارکینگ های دو طبقه پرداخته و در کوتاه ترین و کم ترین هزینه این کار را به اتمام می رساند. شما می توانید برای مراکز تجاری خود نیز به نصب اینگونه از پارکینگ ها بپردازید. اگر برای انتخاب نمودن این پارکینگ ها تردیدی برایتان ایجاد شده است می توانید با کارشناسان ما در این امر به مشورت بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست