مشاوره-طراحی-و-اجرای-انواع-پارکینگ-های-مکانیزه

مشاوره طراحی و اجرای انواع پارکینگ های مکانیزه را به کجا بسپاریم؟

5/5 - (1 امتیاز)

 پارکینگ­ های مکانیزه­ طبقاتی طراحی شده توسط تیم اسمارت پارکینگ یکی از اصلی ­ترین راهکارهای رفع محدودیت فضا در شهرهای بزرگ می­ باشد. مجموعه ­ی اسمارت پارکینگ یکی از باتجربه ­ترین شرکت­ های سازنده­ ی پارکینگ مکانیزه طبقاتی در کشور است. این مجموعه­ با بهره­ گیری از آخرین تکنولوژی­ جهان توانسته گام بزرگی در طراحی پارکینگ ­های مکانیزه بردارد و بهترین مشاور طراحی پارکینگ را به شما ارائه می دهد.

اجرا و مشاور طراحی پارکینگ

با گسترش استفاده از خودروها در فضاهای شهری، نیاز به فضاهای بزرگ برای ساخت پارکینگ­ هایی با گنجایش تعداد زیادی خودرو به یک چالش اساسی تبدیل شده است. مجموعه­ ی اسمارت پارکینگ با حضور طراحان و کادر مجرب خود درصدد این برآمده است که این کمبود فضا و تقاضای زیاد را به بهترین شیوه­ی ممکن از سر راه برداشته و طبق نیاز امروز جامعه پارکینگ ­هایی با گنجایش ­های بالا طراحی کند

طراحی پارکینگ های مکانیزه

 برای طراحی پارکینگ‌ ­های مکانیزه طبقاتی روش­های خاصی وجود دارد که تمام مراحل آن باید به صورت استاندارد انجام شود. طراحی و اجرای انواع پارکینگ­ های مکانیزه باید به نحوی باشد که حداکثر تعداد خودروها با استفاده از پایین­ترین میزان فضای ممکن صورت گیرد

 شرکت گسترش تجهیزات دانا در پی طراحی و اجرای انواع پارکینگ­ های مکانیزه برای زمین­ هایی با ابعاد کوچک و اشکال هندسی نا­منظم و همچنین استفاده­ی حداکثری از فضا برای میزان پارکینگ مؤثر (کم­ترین فضا، بیشترین جای پارک) فناوری­های پیشرفته­ی جهان را در حوزه­ی پارکینگ­های مکانیزه مورد بررسی قرار داد و در سال ۱۳۸۷ با اخذ نمایندگی SMART PARKING کره­ی جنوبی توانسته تا به امروز از موفق­ ترین شرکت­ها در حوزه­ ی طراحی و نصب انواع پارکینگ های مکانیزه باشد.

 

پارکینگ ­های مکانیزه

اسمارت پارکینگ با بهره­ گیری از آخرین تکنولوژی­های جهان و کمک طراحان برتر توانسته گام بزرگی در طراحی پارکینگ­ های مکانیزه بردارد. این مجموعه با توجه به نیاز مشتریان راه ­اندازی انواع پارکینگ­ های مکانیزه را در فضاهایی با محدودیت­های خاص خود طراحی می­کند.
همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت پارکینگ مکانیزه ،میتوانید با مشاوران ما ارتباط داشته باشید ، یا به صفحه مربوط به ان مراجعه کنید.

 

 طراحی و نصب انواع­ پارکینگ­ های مکانیزه­

از انواع پارکینگ ­های مکانیزه­ مجموعه­ ی اسمارت پارکینگ می­توان از پارکینگ­ های مکانیزه­ ی گرند، برجی، روتاری (چرخ و فلکی)، کیوبیک (پازلی)، تریپل­، دبل و … نام برد.

هرکدام از این پارکینگ­ های مکانیزه برای یک موقعیت مکانی خاص ساخته شده­اند. به عنوان مثال یکی از انواع پارکینگ­ های مکانیزه ­ی به نام گرند پارکینگ برای طبقات منفی و زیرزمین­ ها اجرا می­شود.

برای پروژه­ هایی که دارای طبقات هم­کف تجاری هستند و یا در پلان­ هایی که کل فضای هم­کف برای ساخت ساختمان یا فضای سبز در نظر گرفته شده است، گرند پارکینگ مناسب­ترین گزینه می­ باشد.

در مکان­ های شلوغ و پرتردد مانند مرکز شهر پارکینگ­ های مکانیزه­ ی برجی مناسب هستند، در عوض پارکینگ­ های مکانیزه­ ی پازلی برای مناطق مسکونی که دارای دسترسی به فضاهای خالی بیشتری است استفاده می­گردند.

به عنوان یکی از پارکینگ ­هایی با طراحی ساده­ تر که قیمت­ مناسب­تری هم دارد می­توان از پارکینگ دبل نام برد. این پارکینگ یک جای پارک را به دو عدد تبدیل کرده و همچنین می­تواند به صورت مدل ­های مختلفی نیز طراحی گردد.

 

پارکینگ ­های مکانیزه برجی

 با توجه به این­که اسمارت پارکینگ سال­هاست در عرصه مشاور طراحی پارکینگ برجی، با موفقیت پیش رفته و پروژه­های بزرگی را در سراسر کشور به انجام رسانده است، می­تواند با بهره­گیری از علم و تجربه­ی بالا انواع پارکینگ­های مکانیزه را برای موقعیت خاص مکانی شما طراحی کند.

اسمارت پارکینگ با صرف نظر از این­که توانسته به روزترین سیستم­ و متدها را به کار گیرد، کماکان آخرین تکنولوژی­های روز دنیا را بررسی کرده و در انجام پروژه­های خود از آن­ها بهره می­ گیرد. این شرکت درکنار موفقیت و پیشرفت در کشور ایران، توانسته پا به مرزهای خارجی نیز گذاشته و به عنوان نماینده انحصاری شرکت اسمارت پارکینگ کره جنوبی در کشورهایی همچون قطر، عراق و عمان فعالیت و اجرای پروژه داشته باشد.

 

نصب و راه ­اندازی انواع پارکینگ­ های مکانیزه

نصب انواع پارکینگ ­های مکانیزه یکی دیگر از مهم­ترین مباحث در این حیطه­ می ­باشد. به دلیل تکنولوژی خاص و متنوع بودن مدل­ های این پارکینگ­­ ها نصب آن­ها از جمله موارد مهمی است که باید مراحل آن به دقت صورت پذیرد.

این مجموعه همچنین به دلیل استفاده از بالاترین کیفیت­ ها در عرصه ­ی جهانی، نشان کارآفرین و صادرکننده ­ی برتر را کسب کرده است. این شرکت همچنین توانسته در خاورمیانه فعالیت کرده و به عنوان تنها تولید کننده­ پارکینگ ­های مکانیزه فعالیت کند.

اگر شما در کنار طراحی طبق آخرین استانداردهای دنیا، به دنبال کیفیت و امنیت بالا در نصب و راه­اندازی هستید؛ مجموعه­ ی اسمارت پارکینگ این تضمین را به شما می­دهد که در تمامی مراحل پروژه از طراحی­، تا نصب و راه اندازی با مجرب­ترین افراد و به روزترین متدهای دنیا در کنار شما خواهد بود.

 

خدمات پس از فروش

یکی از اصلی­ ترین دغدغه ­های امروز مشتریان در تمام عرصه ­های صنعت، خدمات پس از فروش کالا می ­باشد. مجموعه ­ی اسمارت پارکینگ با آینده­ نگری به تمام نیازهای شما آگاه می­ باشد و  مشتریان عزیز خود را در این مورد نیز تنها نگذاشته است.

به سبب آسایش مشتریان گرامی در هنگام بهره­وری از پروژه­ی سیستمی پارکینگ ­های مکانیزه، مجموعه ­اسمارت پارکینگ به راه­اندازی داناسرویس اقدام کرده است و توانسته با ارائه ­ی تجهیزات لازم برای سرویس و نگهداری سیستم ­ها و همچنین با حضور نیروهای حاذق و توانمند خود در این زمینه خدماتی را به شما ارائه دهد.

۳ دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • شادمهر
    2023-12-12 17:57

    ایا گرفتن مشاوره از شما برای طراحی پارکینگ هزینه ای داره یا به صورت رایگان انجام میشه؟

    پاسخ
  • ایا طراحی پارکینگ های مکانیزه جوری ههست که در برابر زلزله مقاومت داشته باشد ؟

    پاسخ
  • بهمن
    2024-01-07 15:05

    سلام تفاوت هزینه های احداث پارکینگ مکانیزه با پارکینگ زیر زمینی چه از حیث صرفه جویی در زمین و‌ چه از نظر تراکمی که میشه بیشتر در طبقات گرفت بطور میانگین برای احداث ۲۰۰ اتومبیل چقدر است؟یک پارکینگ مکانیزه را بر چه اساس قیمت گذاری میکنید آیا اتومبیل عددی است؟ممنونم پاسخ بفرمایید.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست