سیستم-اعلام-ظرفیت-پارکینگ

امکان نصب سیستم اعلان ظرفیت به پارکینگ های مکانیزه

5/5 - (1 امتیاز)

سیستم اعلام ظرفیت پارکینگ از جمله سیستم های مدیریتی است که امروزه به شکلی فراگیر در پارکینگ های بزرگ دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. نظارت کاملا دقیق و اصولی روی تردد خودروها در پارکینگ نه تنها باعث کاهش زمان مورد نیاز برای پیدا کردن جای پارک می شود، بلکه می تواند به عنوان راهی فوق العاده عالی برای افزایش تعداد مشتریان پارکینگ ها شناخته شود.

پارکینگ هایی که مجهز به این سیستم هستند، قطعا گزینه بهتری برای پارک خودرو ها در کوتاه ترین زمان محسوب می شوند، در نتیجه رانندگان نیز با اطمینان از وجود جای پارک در فضا مشخصی از پارکینگ برای پارک خودرو وارد آن می شوند. امکان پیکربندی یا به طور مشخص، پیدا کردن آدرس دقیق پارکینگ هایی که فضا خالی دارند نیز از این طریق امکانپذیر می گردد.

بنابراین رانندگانی که در خیابان ۱ هستند، می توانند با بررسی سیستم پارکینگ مکانیزه موجود در این خیابان از وجود جای پارک مطمئن شوند و در صورت نبود جای پارک به خیابان ۲ بروند. این سیستم بسیار نوآورانه است و البته که امتیازهای زیادی را نیز برای صاحبان پارکینگ ها به همراه دارند. مهم ترین مزیت سیستم اعلام ظرفیت پارکینگ امکان اطلاع از وضعیت پارکینگ ها به صورت لحظه ای و دقیق است.

چرا استفاده از اعلام ظرفیت پارکینگ ضروری است؟

استفاده از سیستم هایی مشابه با سیستم اعلام ظرفیت پارکینگ به ویژه در مجتمع های تجاری یا هر یک از ساختمان های مسکونی بزرگ فرصتی مناسب را در اختیار رانندگان قرار می دهد. چرا که پارکینگ ها امروزه به عنوان یک چالش بزرگ برای پارک خودرو شناخته می شوند، عدم وجود فضا خالی به ویژه در خیابان هایی که طول کمی دارند، باعث سردرگمی رانندگان می شود.

این در حالی است که با بهره مندی از سیستم هایی مشابه با اعلام ظرفیت پارکینگ می توان به سادگی شاهد یکپارجه سازی پارکینگ ها برای پارک خودروها بود. سرعت و سهولت دو ویژگی مهم این سیستم طراحی شده مهندسی است که می تواند تحولی چشم گیر را در پارکینگ های طبقاتی ایجاد نماید.

مهم ترین ویژگی سیستم اعلام ظرفیت پارکینگ طبقات

سیستم اعلام ظرفیت، امنیت بیشتری را در فضایی مانند پارکینگ ایجاد می کند. از مهم ترین ویژگی هایی که می توان برای این سیستم نام برد، باید به این موارد اشاره کرد :

  • کاهش ترافیک ورودی و خروجی خودروها
  • کاهش آلودگی محیط پارکینگ
  • عدم نیاز به تردد خودروها برای بررسی جای پارک
  • برنامه ریزی دقیق در ساعات اوج ترافیک پارکینگ
  • مدیریت هزینه ها
  • افزایش مشتریان

اعلام ظرفیت پارکینگ طبقات در محدوده زمانی مشخصی انجام نمی شود، بنابراین در هر لحظه و هر ساعت می توان آمار دقیقی به همین منظور از سیستم دریافت کرد. حتی به صورت دقیق می توان ظرفیت و تعداد جای پارک موجود در هر طبقه را بررسی کرد.

 

شرکت گسترش تجهیزات دانا

مجموعه‌ی گسترش تجهیزات دانا با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته و برتر جهان، خدمات بسیار گسترده‌ای را در زمینه‌ی نصب و راه اندازی انواع پارکینگ‌های مکانیزه در کشور ایران ارائه می‌دهد.

این شرکت بزرگ، به عنوان یکی از برترین تولید کننده‌های تجهیزات لازم برای احداث پارکینگ‌های مکانیزه در خاورمیانه شناخته می‌شود و پروژه‌هایی متعدد نیز در این زمینه ارائه داده است.

در صورت تمایل به نصب و راه اندازی انواع پارکینگ‌های مکانیزه، تنها کافی است که با تماس با کارشناسان فروش ما از مشاوره با این کارشناسان استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست