سند-برای-اسمارت-پارکینگ

آیا می توان برای پارکینگ های مکانیزه سند دریافت کرد ؟

5/5 - (1 امتیاز)

دریافت سند  پارکینگ مکانیزه شاید یکی از معدود ابهاماتی است که صاحبان و مالکین پارکینگ های مکانیزه با آن مواجه باشند. اما باید به این نکته اشاره کرد که دریافت سند برای هر یک از پارکینگ های مکانیزه در صورتی که مجوزهای شهرداری و پایان کار صادر شده باشد، به سادگی و بدون وجود منع قانونی امکانپذیر است. علاوه بر این امکان، وجود برخی امکانات مهم دیگر از جمله فراهم بودن شرایط اختصاصی کردن پارکینگ مکانیزه، موضوع مهمی است که می توان به آن اشاره کرد. در رابطه با امکان اخذ سند برای اسمارت پارکینگ می توان به اولین سند تفکیکی در شهرستان بابل صادر شد، اشاره کرد.

طراحی و اجرای سیستم پارکینگ مکانیزه طبقاتی یا پارکینگ روتاری در سطوح شهری نیازمند دریافت مجوزهای اختصاصی است، صدور این مجوزها در حقیقت به منزله عدم وجود موانع قانونی برای دریافت سند اختصاصی نیز می باشد. بنابراین در صورتی که پارکینگ مکانیزه اجرا شده دارای کلیه مشخصات لازم باشد، می توان گفت که صدور سند برای این پارکینگ بلامانع خواهد بود.

هر چند که بخش مهمی از پارکینگ های مکانیزه، جنبه کاربردی عمومی دارند، اما اما می توان در پروژه های مسکونی بعنوان پارکینگ اختصاصی هم استفاده نمود. کارشناسان شرکت گسترش تجهیزات دانا به عنوان یکی از اولین و برترین شرکت های طراح پارکینگ های مکانیزه در ایران و به عنوان نمایندگی انحصاری اسمارت پارکینگ کره جنوبی صفر تا صد فرآیند اخذ سند برای اسمارت پارکینگ از مراجع قانونی را در این مقاله به تفصیل شرح خواهند داد.

صدور سند اسمارت پارکینگ کاملا قانونی

گرفتن سند برای پارکینگ مکانیزه اختصاصی یا عمومی در صورتی که پارکینگ مذکور، از ویژگی ها و مشخصات مورد نظر مصوبه های شهرداری برخوردار باشد، بدون هیچ مشکلی امکانپذیر خواهد بود. امنیت سازه پارکینگ مکانیزه، نحوه استفاده و کاربری پارکینگ و همینطور تعیین ظرفیت اسمارت پارکینگ تنها بخشی از مولفه هایی است که برای دریافت سند باید به دقت مورد بررسی قرار گیرند. در صورت وجود هر نوع ابهام یا مشکلی در فرآیند اخذ سند اسمارت پارکینگ بدون نگرانی با کارشناسان شرکت گسترش تجهیزات دانا ارتباط برقرار کنید.

یک مولفه بسیار مهم در اخذ سند برای اسمارت پارکینگ ها این است که در سیستم هایی مثل روتاری و یا روباتیک، پارک هر خودرو مستقل از سایر خودرو ها صورت میپذیرد. بنابراین می توان به تفکیک هر پالت، سند جداگانه اخذ کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست