بررسی-پارکینگ-طبقاتی-آسانسوری

بررسی پارکینگ طبقاتی آسانسوری

5/5 - (1 امتیاز)

در مناطق پرتراکم شهری که عموما کمبود فضا یک مشکل کاملا جدی به نظر می رسد، رانندگان در انتها یک خیابان، در پیاده روها و گاهی جلوی درب ساختمان های مسکونی پارک می کنند. این موضوع باعث کاهش فضای بهینه و همینطور مانع از جریان آزاد ترافیک می شود، البته که احتمال افزایش تصادفات نیز به همین واسطه وجود دارد. طراحی و نصب پارکینگ طبقاتی آسانسوری اما راهکاری واقعا تاثیرگذار در این زمینه محسوب می گردد.

طراحی و ساخت پارکینگ طبقاتی آسانسوری توسط مهندسین خبره و همینطور با آنالیز پارامترهای مهمی هم چون میزان تقاضا یا تراکم جمعیت، ظرفیت های موجود، میزان بودجه قابل استفاده و مواردی از این دست در مجموعه اسمارت پارکینگ انجام می گیرد. پارکینگ های طبقاتی به طور حتم یک انتخاب ایده آل برای مقابله با چالش های پیش روی رانندگان در انتخاب جای پارک مناسب خواهد بود!

اهمیت ساخت پارکینگ طبقاتی آسانسوری

در سیستم پارکینگ طبقاتی آسانسوری ماشین ها در پالت های فلزی پارک می شوند. سپس این پالت ها با استفاده از فناوری های پیشرفته و به صورت کاملا اتوماتیک، با توجه به نوع و تعداد طبقات پارکینگ به سمت بالا یا پایین حرکت داده می شوند. پارکینگ های طبقاتی آسانسوری نیز دقیقا مطابق با این تکنیک و طراحی، ساخته می شوند. با توجه به این موضوع می توان گفت که اهمیت ساخت پارکینگ طبقاتی آسانسوری از نظر صرفه جویی در هزینه ها و صرف انرژی به شکلی کاملا محسوس قابل ارزیابی است.

مزایای پارکینگ طبقاتی آسانسوری

سیستم پارکینگ مکانیزه طبقاتی آسانسوری منجر به استفاده بهینه از فضا می شود، زیرا می توان چندین اتومبیل را در همان مقدار فضا پارک کرد. همچنین با هزینه های نگهداری، بهره برداری و ساخت کمتری همراه است. البته نباید فراموش کرد که سازگاری این نوع از سیستم های پارکینگی با محیط زیست بسیار بیشتر از سایر سیستم های مشابه خواهد بود. به واسطه وجود امکان پارک در مناطق مشخص، اتومبیل ها دیگر باعث مسدود شدن مسیرهای ترافیکی نمی شوند و در نتیجه ی کاهش ترافیک، می توان شاهد افزایش ایمنی ترافیکی بود.

امکان ساخت پارکینگ های طبقاتی در زیر سطح یا روی سطح زمین از جمله مهم ترین مزایای است که می توان برای این دست از پارکینگ ها به آن اشاره کرد. بسیاری از شهرهای پرتراکم به پارکینگ های طبقاتی آسانسوری نیاز دارند، بنابراین طراحی اصولی و دقیق این پارکینگ ها می تواند به شکل قابل ملاحضه ای بار مشکلات ترافیکی را کاهش دهد.

شرکت طراحی و نصب پارکینگ طبقاتی آسانسوری

شرکت طراحی و نصب پارکینگ طبقاتی آسانسوری “اسمارت پارکینگ” در تهران، مجری انواع طرح های پارکینگ مکانیزه در ابعاد و ظرفیت های گسترده که تحت لیسانس کشور کره جنوبی می باشد. طراحی مهندسی و دقیق انواع پارکینگ طبقاتی آسانسوری در اسمارت پارکینگ با هدف تسهیل ترافیک شهری و رفع معضلات موجود در حوزه پارک و پارکینگ خودرو ها انجام می گیرد. پارکینگ طبقاتی آسانسوری در حقیقت یکی از کاربردی ترین روش ها برای رفع مشکلات موجود در حوزه ترافیک های شهری و خیابانی است. با طراحی دقیق پارکینگ طبقاتی هوشمند امکان مدیریت زمان و هزینه ها به سادگی فراهم می گردد.

 قیمت پارکینگ طبقاتی آسانسورری

تخمین هزینه ساخت وراه اندازی پارکینگ طبقاتی آسانسورری با در نظر داشتن عوامل متعددی انجام می گیرد. به طور کلی در نظر داشتن بسیاری از پارامترهای مهم می تواند در نهایت به تشخیص یک قیمت واحد برای اجرای طرح پارکینگ های آسانسوری طبقاتی منجر شود. بررسی ظرفیت مورد نظر، تعداد و نوع خودروهای قابل پارک در پارکینگ، فضا و همینطور معماری پارکینگ و از همه مهمتر، کیفیت اجرا پروژه جزء اولویت هایی است که به واسطه آن تمامی فرآیندهای تعیین قیمت انجام می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست