اجرای-نما-برای-اسمارت-پارکینگ

آیا امکان اجرای نما برای اسمارت پارکینگ ها وجود دارد؟

5/5 - (1 امتیاز)

اجرای نما برای اسمارت پارکینگ ها طبق قوانین و ضوابط موجود، در صورت تمایل مشتریان امکانپذیر می باشد. اجرای نما اسمارت پارکینگ با توجه به پروژه مدنظر متفاوت بوده و متریال های مختلفی به این منظور مورد استفاده قرار می گیرد.

پارکینگ های مکانیزه درست مشابه پارکینگ های معمولی امکان نصب سقف و نما را دارند. اجرای نما برای این دست از پارکینگ ها کاملا مطابق با استانداردهای کمیته نما در شهرداری ها انجام می گیرد.

با توجه به اتوماتیک بودن فرآیند پارک خودرو در جایگاه های مشخص شده، هیچ نیازی به طراحی بتنی یا آجری وجود ندارد و می توان از نما شیشه ای برای طراحی نما پارکینگ مکانیزه بهره مند شد.

طراحی اختصاصی نما برای اسمارت پارکینگ

از مهم ترین مزیت های پارکینگ مکانیزه، باید به طراحی اختصاصی نما اشاره کرد، طراحی اختصاصی نما برای پارکینگ های مکانیزه جزو مهم ترین پارامترهایی است که باید به آن اشاره کرد. این طراحی مطابق با نیاز مشتری و همینطور نوع کاربردی پارکینگ انجام می گیرد.

طراحی شیشه ای برای نمای اسمارت پارکینگ

ایده ها و طرح های اولیه متنوعی برای نمای اسمارت پارکینگ ها وجود دارد، که طراحی شیشه ای را باید به عنوان یکی از بهترین نمونه ها معرفی کرد. طراحی شیشه ای می تواند نقش فوق العاده موثری در افزایش زیبایی، در عین کارایی اسمارت پارکینگ ها داشته باشد. از طرفی طراحی شیشه ای برای نمای اسمارت پارکینگ از نظر هزینه، بسیار با صرفه و منطقی تر خواهد بود.

مراکز تجاری، مهم ترین کاندید طراحی شیشه ای نما اسمارت پارکینگ ها هستند. البته عمر مفید نما پارکینگ ها بر اساس جنس و متریال به کار برده شده در طراحی آن ها مشخص می شود. به همین دلیل برای افزایش کارایی و طول عمر پارکینگ استفاده از بهترین ابزارها و قطعات ضروری است.

آیا امکان اجرای نما برای اسمارت پارکینگ ها وجود دارد؟

امکان اجرای نما برای پارکینگ های مکانیزه وجود دارد، هر چند که تنوع طرح های اولیه برای اسمارت پارکینگ ها زیاد است اما در بین تنوع طرح های اولیه می توان طرح شیشه ای برای نما را به عنوان محبوب ترین نما اسمارت پارکینگ معرفی کرد.

با توجه به عدم نیاز به حضور راننده یا اپراتور در سیستم اسمارت پارکینگ، هیچ آسیب یا خطری خودروها و رانندگانی که از اسمارت پارکینگ هایی با طرح نما شیشه ای استفاده می کنند را تهدید نخواهد کرد.

هزینه اجرای نمای پارکینگ مکانیزه

تعریف دقیق هزینه اجرای نمای پارکینگ مکانیزه با توجه به پارامترهای متعددی که در این مسیر مورد استفاده قرار می گیرند، به سادگی امکانپذیر نیست. شرکت گسترش تجهیزات دانا به عنوان نماینده انحصاری اسمارت پارکینگ کره جنوبی در ایران با همکاری کارشناسان و مهندسین زبده آماده ارائه تمامی خدمات در حوزه طراحی و نصب اسمارت پارکینگ و نمای اسمارت پارکینگ ها در سطوح شهری است. به همین منظور جهت ایجاد نما برای اسمارت پارکینگ می توانید از تجربه، مهارت و تخصص کارشناسان شرکت گسترش تجهیزات دانا بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست