هزینه-ساخت-پارکینگ-مکانیزه-چقدر-است؟

هزینه ساخت پارکینگ مکانیزه چقدر است؟

5/5 - (1 امتیاز)

ساخت یک پارکینگ مکانیزه در محل های پر رفت و آمد و شلوغ، بخش زیادی از ترافیک ها در خیابان های اطراف پارکینگ بسیار کاهش خواهد یافت. پارکینگ های مکانیزه در انواع مختلفی ساخته می شوند. قیمت ساخت پارکینگ مکانیزه نیز بستگی زیادی به انتخاب نوع پارکینگ دارد. هزینه ساخت پارکینگ مکانیزه به عوامل مختلفی نظیر: نوع مدل، مارک و شرکت سازنده پارکینگ، هزینه های نصب و راه اندازی بستگی دارد.

پارکینگ مکانیزه انواع مختلفی داردکه شامل موارد زیر می باشد:

  • پارکینگ دبل (دوتایی) مزاحم
  • پارکینگ دبل (دوتایی) غیر مزاحم
  • پارکینگ تریپل (سه تایی) غیر مزاحم
  • پارکینگ پلتفرمی
  • پارکینگ مکانیزه پازلی
  • پارکبنگ مکانیزه روتاری (چرخ و فلکی) ماشین های سواری SEDAN
  • پارکبنگ مکانیزه روتاری (چرخ و فلکی) ماشین های شاسی بلند SUV
  • پارکینگ مکانیزه برجی
  • پارکینگ مکانیزه گرند – زیر زمینی
  • پارکینگ مکانیزه طبقاتی اتوماتیک (رباتیک)

هزینه ساخت انواع پارکینگ مکانیزه

در پاسخ به سؤال ، عوامل تاثیر گذار اولیه بر روی قیمت پارکینگ مکانیزه خانگی و عمومی باید گفت،  ابعاد پارکینگ،  ساخت نقشه و پلن اولیه، بررسی متراژ، قیمت قطعات وارداتی جهت ساخت پارکینگ مکانیزه به دلار، همه تاثیر مسقیم بر روی قیمت تمام شده پارکینگ میگذارد. در کل هر هزینه ساخت پارکینگ مکانیزه مسکونی یا عمومی با توجه به جای پارک و یا پالت مشخص می شود. در ادامه به قیمت انواع پارکینگ مکانیزه خواهیم پرداخت.

قیمت پارکینگ مکانیزه پازلی

پارکینگ مکانیزه پازلی 

پارکینگ مکانیزه پازلی این مدل پارکینگ ها بسیار پر طرفدار و کاربردی هستند. ارتفاع مناسب تا سقف برای مدل پارکینگ پازلی ۲/۴ متر است. قیمت پارکینگ طبقاتی مکانیزه پازلی به عوامل متعدی وابسته است. برای کسب اطلاع دقیق از هزینه پارکینگ مکانیزه پازلی ، کافی است از طریق شماره های درج شده با کارشناسان اسمارت پارکینگ در ارتباط باشید.

قیمت پارکینگ مکانیزه پلت فرمی

پارکینگ پلتفرمی

پارکینگ مکانیزه پلت فرمی: این مدل به پارکینگ پازلی یک طبقه نیز شهرت دارد. این مدل از پارکینگ ها چیزی بین مدل پارکینگ سنتی و مکانیزه است. این پارکینگ ارتفاعی کمتر از ۳٫۵ را لازم دارد و با کمک آن می توان ظرفیت فضا را برای پارک خودرو کاهش داد. در این پارکینگ میتوانید راهروهای بین خودروها را در پارکینگ‌های معمولی سنتی حذف کنید و خودروها را پشت سر هم پارک کنید. اگر شما نیز لازم دارید از این پارکینگ استفاده کنید، برای کسب اطلاع بیشتر از قیمت خرید پارکینگ مکانیزه پلت فرمی بهتر است با کارشناس فروش اسمارت پارکینگ در ارتباط باشید.

قیمت پارکینگ مکانیزه دبل مزاحم

پارکینگ دبل مزاحم

پارکینگ مکانیزه دبل مزاحم: یکی از ارزان‌ترین پارکینگ های مکانیزه طبقاتی، مدل دبل مزاحم است. این مدل ها به شکلی طراحی شده اند که در یک جای پارکینگ دو خودرو بتواند پارک شود. به همین خاطر شما با ساخت پارکینگ دبل مزاحم در هزینه های خود صرفه جویی می کنید. قیمت یک پارکینگ دبل مزاحم برای یک دستگاه به صورت کامل ۴۰ میلیون تومان است و هزینه هر یک جای پارک ۲۰ میلیون تومان است.

قیمت پارکینگ مکانیزه دبل غیر مزاحم

پارکینگ مکانیزه دبل غیر مزاحم: در دو شکل طراحی می شود که شامل مدل دفنی (مخصوص فضاهایی که امکان گود برداری وجود دارد) و مدل با مکانیزم حرکتی افقی-عمودی می شود. هر کدام از این مدل ها قیمت خاص خود را دارند. که بهتر است با مشاورین اسمارت پارکینگ در تماس باشید.

 پارکینگ مکانیزه دبل غیر مزاحم جابجایی افقی-عمودی

دبل غیر مزاحم افقی عمودی

این پارکینگ مکانیزه دبل غیر مزاحم بر این اساس طراحی شده که گود برداری در پارکینگ ممکن نباشد اما یک فضای خالی مانند راهروها در جلوی خودرو پارک شده وجود داشته باشد.

قیمت این پارکینگ مکانیزه دبل غیر مزاحم برای یک پالت ۵۰ میلیون تومان است و برای یک دستگاه کامل ۱۰۰ میلیون تومان است.

پارکینگ مکانیزه دبل غیر مزاحم دفنی

پارکینگ مکانیزه دبل غیر مزاحم دفنی

این پارکینگ مکانیزه دبل غیر مزاحم برای زمانی طراحی شده است که گود برداری ممکن است. در این روش یک خودرو در زیر زمین و خودرو دیگر بر روی آن پارک می شود. قیمت این پارکینگ برای هر جای پارک ۳۵ میلیون تومان است و برای یک دستگاه کامل ۷۰ میلیون تومان می باشد.

قیمت پارکینگ مکانیزه تریپل غیر مزاحم

پارکینگ مکانیزه تریپل غیر مزاحم

در این مدل پارکینگ ها حتما باید در فضای نصب پارکینگ امکان گود برداری وجود داشته باشد تا بتوان فضای مناسب برای پارک نمودن سه خودرو مهیا شود. برای ساخت این پارکینگ لازم است ۴٫۵ متر گود برداری انجام شود. هزینه پارکینگ تریپل غیر مزاحم نسبتا مناسب است و از آنجایی که فضای بیشتری برای پارک خودرو ها در این نوع پارکینگ ها وجود دارد، به بسیاری از خریداران توصیه می شود. هزینه ساخت هر یک جای پارک در این پارکینگ حدودا ۳۵ میلیون تومان است که یک دستگاه کلی آن حدودا ۱۰۵ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت پارکینگ مکانیزه روتاری

پارکینگ روتاری 

پارکینگ مکانیزه روتاری این مدل در پروژه های زیادی مورد توجه قرار گرفته است و کاربرد زیادی در سطح کلان شهرها دارد. هزینه پارکینگ چرخ و فلکی مکانیزه در این مدل به نسبت جای پارکی که فراهم می کند، قیمت قابل قبولی دارد. قیمت دقیق این مکانیزم باید با توجه به مختصات پروژه تعیین شود اما در حالت کلی می توان گفت قیمت پارکینگ مکانیزه روتاری بسته به ظرفیت آن چیزی در حدود ۲ میلیارد تا ۶ میلیارد است. برای دریافت اطلاعات دقیق قیمت پارکینگ چرخ و فلکی مکانیزه با مشاوران اسمارت پارکینگ تماس بگیرید.

قیمت پارکینگ مکانیزه زیرزمینی

پارکینگ زیرزمینی مکانیزه

پارکینگ مکانیزه زیرزمینی این مدل برای مجتمع های تجاری که در بخش همکف هم فعال است بسیار کاربردی است. کار جابه جایی خودرو در این مدل پارکینگ به صورت اتوماتیک انجام می شود. هزینه پارکینگ مکانیزه زیرزمینی با توجه به نوع مکانیزم و طرح و مدل آن متفاوت است. قیمت و هزینه این پارکینگ در هر واحد حدود ۹۵ تا ۱۱۰ میلیون تومان هزینه دارد.

قیمت پارکینگ مکانیزه روباتیک

پارکینگ مکانیزه روباتیک جدیدترین و مدرن ترین مدل پارکینگ مکانیزه است و تمامی کارها به صورت اتوماتیک با امنیت بسیار بالا انجام می شود. اگر شما هم قصد استفاده از پارکینگ مکانیزه روباتیک دارید بهتر است برای طلاعات بیشتر با مشاورین اسمارت پارکینگ در تماس باشید.

قیمت پارکینگ مکانیزه برجی

ساخت پارکینگ مکانیزه برجی

پارکینگ مکانیزه برجی پارکینگ برجی به حداقل ۵۰ متر مربع زمین نیاز دارد که به کمک یک بالابر خودرو می تواند در طرفین برج خودرو پارک کند. این پارکینگ دو مدل روی زمینی و زیر زمینی دارد. این پارکینگ که قابلیت این را دارد که زمین و طبقات منفی یا مثبت نصب شود. با قیمت هر واحد ۹۰ میلیون تومان ساخته می شود.برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه پارکینگ مکانیزه برجی بهتر است با کارشناس اسمارت پارکینگ در ارتباط باشید.

پارکینگ مکانیزه تمام هوشمند

قیمت پارکینگ مکانیزه تمام هوشمند

این پارکینگ جدیدترین روش پارک به روش رباتیک و مکانیزه است. سطح امنیتی و ایمنی بسیار بالا و با سرعت فراخوانی بسیار خوبی دارند. در این پارکینگ هر واحد ۶۵ تا ۱۴۰ میلیون تومان متغیر می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خرید پارکینگ طبقاتی و خرید پارکینگ مکانیزه با مشاوران ما تماس بگیرید.

هزینه ساخت پارکینگ طبقاتی مکانیزه توسط شرکت گسترش تجهیزات دانا 

مجموعه‌ی گسترش تجهیزات دانا با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته و برتر جهان، خدمات بسیار گسترده‌ای را در زمینه‌ی نصب و راه‌اندازی انواع پارکینگ‌های مکانیزه در کشور ایران ارائه می‌دهد. این شرکت بزرگ، به عنوان یکی از برترین تولید کننده‌های تجهیزات لازم برای احداث پارکینگ‌های مکانیزه در خاورمیانه شناخته می‌شود و پروژه‌هایی متعدد نیز در این زمینه ارائه داده است. در صورت تمایل به نصب و راه‌اندازی انواع پارکینگ‌های مکانیزه و دریافت قیمت پارکینگ دو طبقه مکانیزه و چند طبقه، تنها کافی است که با تماس با کارشناسان فروش ما از مشاوره با این کارشناسان استفاده نمایید.

اسمارت پارکینگ بهترین ارائه دهنده پارکینگ مکانیزه تهران می باشد. جهت برآورد دقیق هزینه ساخت پارکینگ مکانیزه بهتر است از راهنمایی های متخصصین و مشاورین شرکت های سازنده پارکینگ هوشمند و مکانیزه استفاده نمایید. به کمک مشاورین، شما می توانید با دقت لازم متراژ مورد نیاز، تعداد پارکینگ، نوع پارکینگ مکانیزه، نوع برند، شرکت سازنده، هزینه های خرید لوازم مورد نیاز، هزینه طراحی نرم افزاری و مدلسازی، نحوه چیدمان، ابعاد و… را بررسی نمایید. سپس برآورد قیمت ساخت پارکینگ مکانیزه طبقاتی خود را تعیین کنید.

۴ دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • بهروز
    2023-11-06 10:18

    ایا پارکینگ مکانیزه برق اضطراری داره ، برای زمان هایی که برق قطع میشه ؟

    پاسخ
  • احسان
    2023-11-06 10:27

    ایا پارکینگ مکانیزه در شهر هایی که شرجی میباشد و رطوبت زیادی دارد میتوان نصب کرد ؟

    پاسخ
  • شیدا
    2024-01-28 16:29

    ایا هزینه پارکینگ روتاری با هزینه نصب پارکینگ مکانیزه یکی میباشد ؟

    پاسخ
  • احسان
    2024-01-28 16:30

    ایا همه پارکینگ های مکانیزه طبقاطی تمام هوشمند هستند ؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست