نزاع بدلیل پارکینگ

پاره کردن لاستیک خودرو‌های همسایه‌ها به دلیل اختلاف بر سر جای پارک

4.2/5 - (5 امتیاز)

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، از دستگیری سه متهم در محله نامجو خبر داد که به خاطر اختلاف بر سر جای پارک خودرو، لاستیک خودرو‌های همسایگان را با سلاح سرد پاره کرده بودند.

سرهنگ جلیل موقوفه ای جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: چندی پیش ۱۰ نفر از شهروندان ساکن در محله نامجو، با تماس با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ از پاره شدن لاستیک خودرو‌های خود به طرز مشکوکی، شکایت کردند.

وی افزود: شاکیان مدعی بودند شب گذشته خودروی خود را در کوچه پارک کرده اند، اما هنگام صبح وقتی قصد رفتن به محل کار خود را داشتند، متوجه شدند لاستیک خودروهایشان با وسیله‌ای تیز بریده و پاره شده است.

سرهنگ موقوفه‌‎ای تصریح کرد: جهت بررسی شکایات تیم عملیات کلانتری ۱۰۶ نامجو، وارد عمل شدند و با بررسی دوربین‌های مداربسته نصب شده در محل و تحقیقات میدانی، سه متهم اصلی پرونده که در یکی از خانه‌های مجردی همان کوچه سکونت داشتند، مورد شناسایی قرار گرفتند.

وی افزود: در یک عملیات هر سه متهم این پرونده در مخفیگاهشان دستگیر و به کلانتری منتقل شدند که در تحقیقات انجام شده به جرم خود مبنی بر تخریب و پاره کردن لاستیک خودرو‌های شهروندان اعتراف و ادعا کردند به خاطر اختلاف با همسایه‌ها بر سر جای پارک خودرو، دست به چنین کاری دست زده اند.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: با اعتراف متهمان و تکمیل پرونده هر سه متهم برای تحقیقات بیشتر پیرامون سوابقشان به پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل شدند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست