زمان-برای-نصب-یک-پارکینگ-مکانیزه

چقدر زمان برای نصب یک پارکینگ مکانیزه لازم است؟

5/5 - (1 امتیاز)

اگر قصد نصب پارکینگ مکانیزه یا پارکینگ روتاری توسط شرکت اسمارت پارکینگ را دارید، اما از زمان نصب پارکینگ مکانیزه  اطلاعی ندارید. بهتر است مقاله ی زیر را مطالعه کنید . در این مقاله به سوالات کارفرمایان پیرامون زمان و هزینه ی لازم جهت نصب و راه اندازی پارکینگ مکانیزه پاسخ داده شده است.

زمان نصب پارکینگ مکانیزه چقدر است؟

مراحل نصب پارکینگ مکانیزه شامل طراحی،‌ اجرای فونداسیون، طراحی و ساخت سازه  و راه اندازی می باشد.  در واقع ابتدا نقشه‌ی زمینی از پارکینگ را تهیه می‌کنید. سپس کارشناسان ناظر بر پارکینگ تاییدیه‌های لازم مبنی بر ساخت پارکینگ را صادر می‌کنند.

پس از طی مراحل اولیه طراحی توسط مهندسان شرکت اسمارت پارکینگ آغاز می‌شود. در این میان تعداد پارکینگ‌ها  و محل پارک‌ها نیز با مشاوره ی کارشناسان شرکت تعیین می‌شود.

سپس نوبت به انجام آزمایش هایی مانند مکانیک خاک می رسد و پس از آن فونداسیون پارکینگ اجرا می شود. سپس بنا به قراردادی که بین شرکت و کارفرما عقد گردیده است طراحی و ساخت اسکلت پارکینگ مکانیزه اجرا خواهد شد.

در نهایت پس از طی مراحل ذکر شده نصب و راه اندازی کلی پارکینگ شروع می شود. علاوه بر موارد ذکر شده ابعاد پارکینگ و پیچیدگی آن نیز در زمان نصب پارکینگ مکانیزه موثر است.

چقدر زمان برای نصب یک پارکینگ مکانیزه برجی لازم است؟

زمان نصب پارکینگ طبقاتی مکانیزه برجی در مقایسه با انواع دیگر پارکینگ های مکانیزه بسیار کم است. معمولا کارفرمایانی که صاحب اماکن عمومی مانند هتل هستند. قصد نصب پارکینگ مکانیزه طبقاتی را دارند.

زیرا مهم‌ترین مزایای این نوع از پارکینگ ها  پذیرش ظرفیت چندین برابری خودروهای سواری نسبت به انواع دیگری از پارکینگ های طبقاتی  و جا به جایی آسان خودرو ی سواری است.

از مشخصه‌های دیگر این نوع از پارکینگ‌ها  می توان به اشغال فضای کم  جهت ساخت و ساز اشاره کرد. تمامی این مزایا گواه از عدم زمان بر بودن بودن این نمونه از پارکینگ ها را دارد. زمان نصب پارکینگ طبقاتی مکانیزه بستگی به  عوامل زیر دارد .

  • مدل: پارکینگ طبقاتی مکانیزه در مدل های متفاوتی وجود دارد . در این میان انتخاب مدلی که از نظر ساخت ساده است، به زمان کمتری نیز  نیاز دارد. 
  • تعداد طبقات : هرچه تعداد طبقات پارکینگ طبقاتی درخواستی توسط کارفرما کمتر باشد. زمان لازم برای احداث نیز کم خواهد بود.
  • سرعت استارت مراحل اولیه : میزان زمانی که برای صدور  گزارش تایید توسط کارشناسان جهت طراحی،  فونداسیون و نصب  صرف می شود .

ظرفیت پارکینگ مکانیزه طبقاتی مورد نظر و تعداد ماشین های پارک شده در آن، نوع و مدل ساخت و هزینه های جانبی آن و… اشاره کرد که در ادامه بیشتر در خصوص هر یک از پارامترهای تأثیرگذار در قیمت پارکینگ مکانیزه دو طبقه سخن به میان خواهد آمد.

هزینه‌ و زمان نصب پارکینگ مکانیزه چقدر است؟

هزینه‌ نصب پارکینگ مکانیزه بر حسب هر یک جای پارک یا هر پالت محاسبه می شود. برای مثال اگر شما با شرکت اسمارت پارکینگ  تماس بگیرید و قصد برآورد هزینه‌ نصب پارکینگ مکانیزه را داشته باشید.  اما می‌توان در حالت کلی  به  عوامل تاثیر گذار در ساخت پارکینگ های مدرن و مکانیکی اشاره کرد این عوامل شامل موارد زیر می شود.

  • ابعاد پارکینگ مکانیزه
  • تعداد جای پارک
  • نوع سیستم مکانیزه‌ی به کار گرفته شده در نصب
  • موقعیت جغرافیایی
  • نوع پارکینگ مکانیزه (خانگی یا عمومی)
  • مدل‌های پارکینگ مکانیزه(دبل دوتایی مزاحم، دبل دوتایی غیر مزاحم ، پلتفرمی، پازلی ، روتاری یا چرخ و فلکی، برجی ، زیرزمینی ، طبقاتی )

برای اطلاع دقیق از زمان و هزینه ی لازم جهت احداث انواع پارکینگ‌های  مکانیزه می‌توانید با کارشناسان ساخت سازه‌ی شرکت اسمارت پارکینگ تماس حاصل فرمایید.

در صورتی که درصدد ساخت پارکینگ مکانیزه هستید تا بتوانید از فضاهای کوچک، بیشترین استفاده را ببرید؛ بایستی پیش از هر چیز قیمت پارکینگ مکانیزه و نیز هزینه های ساخت و راه اندازی آن را نیز بدانید تا بدین ترتیب بتوانید بهتر در خصوص خرید خود تصمیم گیری کنید. شما عزیزان می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم در این زمینه را بدست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست