پارکینگ هوشمند زیمنس-اسمارت پارکینگ-smartparking

اجرای راهکار هوشمندانه پارکینگ رادار در برلین توسط شرکت زیمنس

5/5 - (1 امتیاز)

بر اساس یک مطالعه، هر راننده خودرو حدود ۱۰۰ ساعت در سال را به طور متوسط ​​به دنبال یک فضای پارکینگ می دهد و باعث یک سوم از ترافیک در مراکز شهرها می شود .

بر طبق تحقیقات صورت گرفته هر ماشین سالانه حدود ۱۰۰ ساعت را به طور میانگیم برای پیدا نمودن جای پارک تلف می کند ،که این یک سوم ترافیک سنگین در مراکز شهر را سبب می شود. بهای آن زمان، بنزین و مشکلات روحی برای رانندگان است.

نوآوری زیمنس محصولی به بازار معرفی کرده است که با استفاده از دیجیتالی کردن سنسورهای هوشمند، نرم افزارهای هوشمند و همچنین اطلاعات دقیق باعث ایجاد مزیت های فراوانی از جمله: حفظ زمان، محافظت از محیط زیست ،زیر ساخت هوشمند و نهایتا بهبود کیفبت زندگی برای ساکنین شهر شده است.

نتیجه این موضوع کم شدن حجم ترافیک به میزان چشمگیر ،بهترین استفاده از فضا جهت پارک کردن در شهر ها.

اولین پروژه به صورت پایلوت در برلین توسط زیمنس و همکاران با هدف ساده سازی جستجو برای جای پارک راه اندازی شد.

این کمپانی برای تست با نصب عدد نشان داد که هدف رادار و سنسور ها در خیابان چیست. هدف سنسور ها و لامپ های نصب شده در خیابان های شهر مهیا کردن اطلاعات کافی برای گرفتن جای پارک و ارسال داده ها به نرم افزار های تلفن همراه است.

شرکت زیمنس آلمان یک راه کار مدیریت پارکینگ را برای کمک رسانی به شهرهای دارای مشکل کمبود پارکینگ طبقاتی توسعه داده است. به کمک این راه کار، که سال گذشته برای اولین بار و به طور جامع و آزمایشی در شهر برلین آلمان به صورت پایلوت به کار گرفته شد، کاربران شهری بدون هیچ گونه تلاش و هزینه ای از اطلاعات جای پارک های موجود بین مبدا و مقصد سفرشان مطلع خواهند گردید. انواع مختلفی از سنسورها و سیستم های پیچیده الکترونیکی در سامانه مدیریت پارکینگ طراحی شده مورد استفاده قرار گرفته اند که متناسب با نیازهای مناطق مختلف شهری و گزینه های مختلف پارکینگ های موجود بهینه سازی شده اند. این سیستم عبارتست از PGS) parking guidance system)
سیستم راهنمایی پارکینگ چیست؟

رایج ترین فناوری مدیریت پارکینگ ( PMS ) سیستم های راهنمایی پارکینگ (PGS)
هستند، تکنولوژی PGS به راننده این امکان را می دهد تا در کوتاه ترین زمان به نزدیک ترین فضای خالی هدایت شده و ضمن صرفه جویی در وقت و انرژی با روحیه ای بهتر به امور روزانه خود بپردازد. این سیستم جهت ساختمان های اداری، مراکز خرید، ایستگاه های راه آهن، فرودگاه ها و هتل ها مناسب است. همچنین این سیستم قابلیت تنظیم برای نیازهای مختلف را دارد. در صورت نبود سیستم هوشمند پیدا کردن جای پارک به خصوص در ساعات شلوغی مشکل زا خواهد بود. در هر مکان پارک یک سنسور جهت مشخص کردن وضعیت مکان و ارسال اطلاعات به لایه بالاتر موجود است، هنگامی که لایه بالاتر اطلاعات را دریافت کرد بر اساس این اطلاعات به نرم افزار کاربران یا سیستم خبر رسانی، فرمان مناسب را ارسال می کند
منبع: telematics wire

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست