چگونگی-تعمیر-و-نگهداری-انواع-پارکینگ-مکانیزه

چگونگی تعمیر و نگهداری انواع پارکینگ مکانیزه

5/5 - (1 امتیاز)

به طور کلی هیچ تجهیزاتی را نمی‌توانید پیدا کنید که به سرویس و تعمیر نیاز نداشته باشد. هر گونه بی توجهی نسبت به این موضوع می تواند باعث وارد شدن آسیب های بسیار زیادی شود و از این طریق هزینه های پیش روی را نیز افزایش دهد. تعمیر و نگهداری پارکینگ مکانیزه جزو آن دسته از کارهایی به حساب می‌آید که توانسته اهمیت بسیار بالایی را به خود اختصاص دهد.

درباره تعمیر و نگهداری پارکینگ مکانیزه چه می دانید؟

هر محصول و تجهیزاتی نیاز به تعمیر و نگهداری دارد‏ مانند تعمیر ماکروفر ماشین لباسشویی ماشین ظرفشویی و پکیج دیواری و … . پارکینگ نیز از این مسئله مستثنی نیست.

 از آنجایی که استفاده از پارکینگ های مکانیزه در ایران افزایش یافته است و در حال حاضر یک روند صعودی را طی می کند، نیاز به تعمیرکاران و سرویس کاران نیز افزایش پیدا می کند. به همین علت به هیچ عنوان نباید از مبحث سرویس و نگهداری پارکینگ های مکانیزه به راحتی گذشت کرد و با برنامه ریزی های مناسب و دقیق در این راستا، هزینه ها را کاهش داد و عمر تمامی تجهیزات و قطعات را افزایش داد. در ادامه این مقاله قصد داریم تا به صورت کامل به این موضوع بپردازیم و نکات مربوطه را شرح دهیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

 

سرویس و نگهداری پارکینگ مکانیزه

یکی از سوالات اساسی در رابطه با سرویس و نگهداری پارکینگ های مکانیزه این بوده که شامل چه فرآیندهایی می شود. اگر بیاییم یک بررسی کلی را در رابطه با تعمیر انواع پارکینگ های مکانیزه انجام دهیم، می توان به نتایج مختلفی دست پیدا کرد.

تعمیرکار هنگامی که برای سرویس پارکینگ مکانیزه به محل مورد نظر اعزام می شود، باید بر روی تمامی قطعات به کار گرفته شده نظارت و بررسی لازم را داشته باشد. همچنین از آنجایی که ایمنی حرف اول را می زند، نگهداری انواع پارکینگ های مکانیزه درجه اهمیت بالاتری را پیدا خواهد کرد.

به همین علت شما می توانید با شرکت سازنده پارکینگ یک قرارداد را امضا کنید تا تمامی عملیات های مربوط به تعمیر و نگهداری انواع پارکینگ های مکانیزه را بر عهده بگیرد. البته فراموش نکنید که برای انجام دادن این کار، مستلزم پرداخت هزینه هستید که با توجه به نظر شرکت می توانید قرارداد مربوط به آن را به صورت ماهیانه یا سالیانه بنویسید. هزینه های مربوط به تعمیر پارکینگ های مکانیزه بر اساس فاکتورهای متعددی تعیین می شوند که در ادامه به بررسی کامل تر آن خواهیم پرداخت.

 

با وجود سیستم های ایمنی نیز شما نیازمند تعمیر و نگهداری پارکینگ مکانیزه خواهید بود

شاید این سوال برای شما به وجود بیاید که منظور از این جمله چیست. هر پارکینگ مکانیزه سیستم های ایمنی زیادی را به خود اختصاص داده است تا بتواند از خطرات و یا آسیب های بسیار زیادی جلوگیری نماید.

حالا بسیاری از افراد این باور را دارند که با وجود این سیستم ها دیگر نیازی به تعمیر پارکینگ مکانیزه نیست. در صورتی که چنین نمی باشد. اگر به تعمیر و نگهداری پارکینگ مکانیزه به خاطر تعبیه سیستم های ایمنی توجه نداشته باشید، در آن صورت ممکن است با خسارت های زیادی مواجه شوید.

 

طریقه تعمیر و نگهداری انواع پارکینگ های مکانیزه

 

نحوه تعمیر و نگهداری انواع پارکینگ های مکانیزه می تواند توسط شرکت سازنده و یا به طور کلی شرکت های که در این زمینه فعال هستند، تعیین شود. زمانی که شما تصمیم به تعمیر و نگهداری پارکینگ مکانیزه خود کردید، می توانید خیال خود را بابت عمر مفید آن راحت کنید.

شما یک شرکت را برای انجام سرویس های لازم انتخاب می کنید و قرارداد خود را کاملا می نویسید و به مهم ترین مسائل و امورات در آن اشاره می کنید. در آن صورت طی زمان های مشخصی شرکت، با استفاده از روش های تعمیر و نگهداری انواع پارکینگ های مکانیزه کار خود را رو به جلو می برد.

 

عملیات های تعمیر و نگهداری پارکینگ مکانیزه

بعد از اینکه سرویس کار مد نظر برای تعمیر پارکینگ مکانیزه انتخاب شد، شروع به انجام عملیات هایی می کند که در جهت افزایش عمر پارکینگ ها است. از جمله این عملیات ها می توان به روغن کاری، رنگ آمیزی مجدد، تعویض قطعات خراب شده و یا از رده خارج و مستهلک اشاره کرد.

 

هزینه تعمیر و نگهداری پارکینگ های مکانیزه

از مهم ترین مباحث نه تنها در تعمیر و نگهداری پارکینگ مکانیزه بلکه در گزینه های دیگر، هزینه های مربوط به این عملیات می باشد. در یک بررسی کلی می توان اینطور بیان داشت که موارد و پارامترهای مختلفی وجود دارند که هر کدام از آن ها به نحوی می توانند بر روی هزینه های تعمیر و سرویس تاثیر خود را بگذارند. جهت کسب اطلاع از قیمت پارکینگ مکانیزه با ما تماس بگیرید.

از مهم ترین و تاثیرگذارترین این فاکتورها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • عمر پارکینگ های مکانیزه
  • محل نصب پارکینگ های مکانیزه
  • موقعیت جغرافیایی پارکینگ های مکانیزه
  • ابعاد پارکینگ های مکانیزه
  • ظرفیت پارکینگ های مکانیزه

گزینه های ذکرشده از جمله پراهمیت ترین عواملی هستند که می توانند بر روی هزینه های مربوط به تعمیر  و نحوه نگهداری پارکینگ مکانیزه تاثیر مثبتی را داشته باشند.

سخن آخر

در این مطلب به بررسی تعمیر و نگهداری پارکینگ مکانیزه پرداخته شد. تعمیر این پارکینگ ها بسیار پر اهمیت بوده و اقدام برای انجام آن می تواند شما را از خسارت های مالی بسیار زیادی دور کند. به همین علت اهمیت آن را باید جدی گرفته و در این زمینه از شرکت های فعال و یا سازنده کمک بگیرید. اسمارت پارکینگ یکی از حرفه ترین مجموعه در زمینه ساخت انواع پارکینگ های مکانیزه،پارکینگ روتاری و پارکینگ هوشمند می باشد.

محصولات اسمارت پارکینگ در بیش از ۳۲ کشور دنیا در حال استفاده می باشد و شرکت تجهیزات دانا به عنوان نماینده خاورمیانه شرکت SMART PARKING، پارکینگ های مکانیزه را به کشور های عراق، قطر و عمان صادر نموده و پشتیبانی می نماید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست