صادرات پارکینگ مکانیزه هوشمند_4

صادرات پارکینگ مکانیزه از ایران به خاورمیانه

امتیاز دهید...

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مدیرعامل شرکت گسترش تجهیزات و مجری پروژه پارکینگ های مکانیزه کشوردر مصاحبه اختصاصی با ما گفت: هشت سال است که محصولی جدید برای حل مشکلات پارکینگ خودروها بویژه در شهرهای بزرگ تولید کرده ایم و مشکلات مختلف داخلی و خارجی مانع فعالیت ما نشده است.
سید علی رضوی افزود: تحریم ها، جهش های ناگهانی نرخ ارز ، رکود و حتی فتنه سال ۸۸ باعث نشد از فعالیت های خود بکاهیم.
وی با بیان اینکه تلاش مجموعه تولیدی ما ناشی از باور به اقتصاد مقاومتی است گفت: در این سالها ما نه تنها تعدیل نیرو نداشتیم بلکه نیرو های انسانی خود را سه برابر افزایش دادیم و بدون دریافت ریالی از تسهیلات بانکی، موفق به اشتغالزایی برای بیش از ۸۰ جوان تحصیل کرده شدیم.
این صادر کننده نمونه سال ۹۵ افزود: محصولات ما هم اکنون در پایتخت کشورهای حاشیه خلیج فارس و شمال آفریقا ازجمله قاهره، مسقط، دوحه و بغداد راه اندازی شده و در حال بهره برداری است.
رضوی گفت: بیش از ۱۸۰۰ واحد پارکینگ مکانیزه طبقاتی در شهرهای مختلف کشور از جمله تهران، شیراز، اصفهان ومشهد نصب و بهره برداری شده است.
مدیر عامل این شرکت تولیدی در ادامه با اشاره به میزبانی قطر برای جام جهانی فوتبال ۲۰۲۶، از انعقاد قرارداد برای تامین زیر ساخت های پارکینگ مورد نیاز این رویداد بزرگ در دوحه خبرداد و افزود: هم اکنون ۲۴۰ واحد از این نوع پارکینگ در پایتخت قطرراه اندازی شده است که پس از طی دوره شش ماهه آزمایشی، بناداریم پارک سوارهایی در کنار مترو دوحه راه اندازی کنیم.
رضوی درپایان گفت: مرحله دوم کارخانه تولید پارکینگ طبقاتی در شهرک سالاریه ورامین در دست ساخت است که با تکمیل آن می توان تولید را دو برابرافزایش داد.
با نصب هر واحد از پارکینگ های طبقاتی در ۳۲ متر مربع فضا که مناسب دو دستگاه خودرو است می توان ۱۶ وسیله نقلیه سبک را پارک کرد.
از عمده مشکلات در مراکز شلوغ و پرتردد شهرها مسئله تامین پارکینگ است. شرایط کنونی شهرهای بزرگ به گونه ای است که به طور کلی برای تامین زمین و ساخت پارکینگ بصورت معمول و سنتی، دشواریهایی وجود دارد.
در روشهای سنتی ساخت پارکینگ متراژ اختصاص یافته پارکینگ به ازای هر واحد پارکینگ یک خودرو است که نیاز به هزینه کرد بسیار زیاد هم از لحاظ اختصاص زمین و هم از لحاظ ساخت دارد.
امروزه یکی از روشهای کارآمد برای استفاده حداکثری از حداقل فضای موجود و حل مشکلات مربوط به کمبود پارکینگ در مراکز پرتردد شهر استفاده از فناوری پارکینگ مکانیزه است. جهت کسب اطلاع از قیمت پارکینگ مکانیزه با ما تماس بگیرید.

فیلم خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست