پارکینگ مکانیزه دبل پارک


 
   

در سیستم پارکینگ مکانیزه دبل پارک یک پالت روی زمین قرار گرفته که پس از اینکه خودرو روی آن مستقر شد با فشردن یک دکمه به سمت بالا حرکت کرده و یک خودرو نیز در زیر آن قرار میگیرد. به هنگام خروج از پارکینگ مکانیزه دبل پارک، اول خودرو پایینی باید خارج شده و بعد خودرو بالایی می تواند پایین بیاید در غیر این صورت سنسورهای ایمنی دستگاه از پایین آمدن آن جلوگیری می کنند. با اجرای پیت در زیر دستگاه پارکینگ مکانیزه دبل پارک خودرو ها بدون مزاحمت میتوانند تخلیه و بارگیری شوند.

 
   

-         ۱-سرعت اجرا

-          ۲-سطح اشغال و ارتفاع کم پارکینگ مکانیزه دبل پارک
-          ۳-امکان اجرا در ساختمانهای موجود
-         ۴-استفاده ایمن و راحت تنها با فشردن یک دکمه
-          ۵-استفاده بهینه و دو برابری از سطح پارکینگ موجود
 
۱- کلید قفل سیستم پارکینگ مکانیزه دبل پارک
۲-دارای شاسی اضطراری پارکینگ مکانیزه دبل پارک
۳- امکان پایین آوردن خودرو به صورت دستی
۴-  سنسور قفل خودکار دستگاه در صورت وجود خودرو پایینی
 
 
 
 
کاتالوگ پارکینگ مکانیزه دبل پارک گالری پارکینگ مکانیزه دبل پارک

گرند پارکینگ مکانیزه (سیستم کارتی)


   


گرند پارکینگ مکانیزه که به آن سیستم کارتی پارکینگ مکانیزه یا کالسکه ای هم گفته میشود یک سیستم ترکیبی چند طبقه ای می باشد که عموما به صورت زیر سطحی اجرا می گردد با دسترسی سریع و راحت به تعداد زیادی خودرو که در فضایی محدود جانمائی شده اند. خودرو ها در طبقه همکف به سیستم تحویل داده میشوند سپس توسط یک سیستم متحرک عمودی به طبقه مورد نظر رفته و تحویل سیستم متحرک افقی (CART) میگردند و در نهایت سیستم کارتی پارکینگ مکانیزه به جای مورد نظر منتقل می شوند.
سیستم گرند پارکینگ مکانیزه بهترین گزینه برای پروژه های بزرگ ساختمانی علی الخصوص با کاربری های تجاری و اداری می باشد چرا که توانایی پذیرش و تحویل چند خودرو را در کوتاهترین زمان دارا می باشد.
 
     

۱- سرعت تخلیه و بارگیری بالا گرند پارکینگ مکانیزه

۲- امکان اجرا در زیر ساختمان ها
۳-امکان جانمائی تعداد زیادی خودرو

۴-دارای درب اتوماتیک ورودی و خروجی گرند پارکینگ مکانیزه

   
     

۱- شاسی توقف اضطراری گرند پارکینگ مکانیزه

۲- دارای سنسورهای ایمنی متعدد

۳-چراغ راهنمائی ورورد و خروج مقابل درب ورودی گرند پارکینگ مکانیزه
۴- سازه اصلی از جنس فولاد مقاوم بوده و طراحی شده برای تحمل حد اکثر بارگذاری

   
     
   
     

۱- سازه از جنس فولاد

۲- سیستم کنترل تشکیل شده است از :
کنترل پنل اصلی- کنترل پنل طبقات- پنل اپراتور- نرم افزار و سخت افزار کامپیوتر وPLC
   
   
     
 
 
 
کاتالوگ گرند پارکینگ مکانیزه گالری گرند پارکینگ مکانیزه
 

گالری پارکینگ مکانیزه برجی

پارکینگ مکانیزه برجی

 

     
 

در سیستم پارکینگ مکانیزه برجی خودرو در طبقه همکف تحویل دستگاه میشود و توسط یک آسانسور به طبقات بالا یا پایین پارکینگ مکانیزه برجی منتقل میشود. در طبقه مورد نظر پالت جاگذاری شده و آسانسور در مسیر بازگشت با خودرو فراخوان شده یا با یک پالت خالی به همکف باز میگردد. در این طبقه توسط یک صفحه گردان (turn table)  خودرو به صورت چرخیده و آماده حرکت تحویل راننده میگردد. در سیستم پارکینگ مکانیزه برجی استفاده از هرنوع خودرو سواری و شاسی بلند امکان پذیر میباشد.

۱-صدای بسیار کم
۲-عدم نیاز به اپراتور
۳-تنوع در پوشش بیرونی پارکینگ مکانیزه برجی
۴-دارای صفحه نمایشگر گرافیکی

۵-تامین ۵۰ جای پارک در ۵۰متر مربع
۶-امکان اجرای پارکینگ در طبقات مثبت یا منفی
۷-امکان اختصاصی کردن در جای پارک (سفارشی)

 

۱-چراغ راهنما جهت ورود و خروج به پارکینگ مکانیزه برجی

۲-وجود سنسورهای متعدد ایمنی

۳-مجهز به سوئیچ توقف اضطراری پارکینگ مکانیزه برجی

۴-حسگر محل دقیق قرارگیری پالت ها
۵-حسگر پارگی احتمالی کابل کششی

۶-عدم کارکرد در صورت وجود انسان در دستگاه
۷-امکان نصب سیستم های اعلان و اطفاء حریق
 
 

۱-حداکثر ارتفاع ۶۰متر

۲-زمین مورد نیاز  ۷٫۵*۷٫۵ متر

۳- اجرای طبقات مثبت یا منفی متناسب با مشخصات پروژه پارکینگ مکانیزه برجی
 
 
کاتالوگ پارکینگ مکانیزه برجی گالری پارکینگ مکانیزه برجی

 

گالری پارکینگ مکانیزه روتاری

پارکینگ مکانیزه روتاری (چرخ و فلکی)

سیستم پارکینگ مکانیزه روتاری (چرخ و فلکی) در دو مدل L برای خودرو های سواری( SU (SEDANبرای خودرو های شاسی بلند (SUV ) تولید میشود. ورود یا خروج خودرو از دستگاه پارکینگ مکانیزه روتاری (چرخ و فلکی – چرخشی) در سطح زمین انجام میشود. در این نوع پارکینگ برای سهولت استفاده کاربر یک تابلو فرمان (CONTROL PANEL) بسیار ساده ای طراحی گردیده که از نظر ظاهری و استفاده کاملا شبیه آسانسور می باشد. روی محل قرار گیری خودرو (پالت پارکینگ مکانیزه روتاری ) یک شماره درج شده است که از پای دستگاه قابل رویت می باشد. با فشردن همان شماره در تابلو فرمان پارکینگ مکانیزه روتاری از کوتاهترین فاصله که توسط PLC دستگاه تشخیص داده میشود خودرو به سمت دروازه خروجی هدایت می گردد.

۱-مصرف برق ناچیز ۲-قابلیت انتقال پارکینگ مکانیزه چرخ و فلکی (پرتابل) ۳-تنوع در پوشش دستگاه ۴-دستگاه پارکینگ مکانیزه روتاری نیاز به اپراتور ندارد ۵-سطح اشغال کم (۳۲ متر مربع) ۶-امکان افزایش ظرفیت پاکینگ تا ۸ برابر ۷-زمان نصب و راه اندازی کوتاه (۳تا ۷روز)
۸-امکان اختصاصی کردن هر جای پارک (پارکینگ مکانیزه چرخ و فلکی سفارشی)
۹-قابلیت نصب در زمینهای پرت با قواره های غیر هندسی

۱-به دلیل نوع طراحی پارکینگ مکانیزه چرخ و فلکی(چرخشی) و عملکرد سقوط خودرو وجود ندارد

۲-کنترل پنل در ارتفاعی نصب می شود که دردسترس کودکان نباشد.

۳-در صورت باز ماندن درب ماشین، سنسور مربوزه از حرکت پارکینگ مکانیزه روتاری جلوگیری می کند.

۴-فوندانسیون و سازه پارکینگ مکانیزه روتاری برای مقاومت در برابر زلزله تا ۸ ریشتر طراحی شده است. ۵-درب کنترل پنل پارکینگ مکانیزه چرخ و فلکی مجهز به قفل بوده و فقط توسط دارندگان کلید پارکینگ مکانیزه چرخ و فلکی قابل استفاده می باشد.

۶- دارای شاسی توقف اضطراری در موقع اضطراری با فشار شاسی توقف توسط کاربر دستگاه پارکینگ مکانیزه روتاری فورا متوقف خواهد شد.
۷-محل قرار گیری خودروها در پارکینگ مکانیزه روتاری توسط ریل گاید در برابر تکانهای جانبی فیکس شده و امکان بازی در اثر نیروهای جانبی مانند باد، زلزله و…را ندارد.
۸-در صورت ورود هر مانعی در هنگام کارکردن، این مانع توسط سنسورها تشخیص داده شده و حرکت پارکینگ مکانیزه چرخ و فلکی کاملا متوقف می شود، ادامه حرکت دستگاه منوط به فشردن شاسی مربطه از حرکت پنل توسط کاربر می باشد.

مشخصات فنی و خودروهای قابل استفاده در این دستگاه به شرح زیل می باشد.

  

کاتالوگ پارکینگ مکانیزه روتاری گالری پارکینگ مکانیزه چرخ و فلکی