پارکینگ-پارکینگ اشتراکی

پارکینگ، بهترین دوست جدید!!

5/5 - (1 امتیاز)

Parking’s new best friend.

این شعار شرکت Rover  در کاناداست.

اگر می خواهید اتومبیل خود را در فضای سرپوشیده پارک کنید، هزینه متوسط یک جای پارک در مرکز شهر مونترال ۲۵۰ دلار در هر ماه یا بیشتر است!
هزینه پارکینگ روزانه نیز در برخی پارکینگ های مرکز شهر ۳۰ دلار در روز است که اگر هر روز در مرکز شهر پارک کنید باید مبلغی معادل ۹۰۰ دلار در ماه بپردازید.
حتما تابحال فکر کرده اید که آیا راهی ساده تر برای پارک ماشین در شهر وجود دارد؟
در حال حاضر چنین امکانی فراهم شده است Rover Parking. سرویسی است که بعد از اجرای موفقیت آمیز در تورنتو و اتاوا، اخیرا در مونترال نیز شروع به کار کرده است. Rover یک برنامه کاربردی آسان و قابل استفاده است که این امکان را فراهم می کند تا صاحبان پارکینگ ها در هر ماه صدها دلار درآمد اضافی به دست آورند.
بر اساس اطلاعات مندرج در وب سایت این برنامه، پارکینگ های خالی و بدون استفاده را به افرادی که در جستجوی پارکینگی مناسب و ارزان قیمت هستند معرفی می کند.
Rover ادعا می کند که تجربه ای جدید را در زمینه پیدا کردن پارکینگ فراهم نموده که در آن کاربران می توانند پول کمتری خرج کرده و به روش مناسب تر و راحت تری جای پارک پیدا کنند. استفاده از این سرویس به طور معمول ۳۵ درصد هزینه کمتری نسبت به استفاده از پارکینگ های سنتی دارد.
Rover فضاهای پارک خود را بر اساس کاربرانی که پارکینگ بلا استفاده خود را در این برنامه ثبت می کنند، تامین می نماید. اگر شما فضایی برای پارک خودرو در مرکز مونترال داشته باشید، می توانید ماهانه ۱۲۵ دلار درآمد کسب کنید.
فردی که پارکینگ خود را در این برنامه ثبت می کنند، کنترل کاملی بر برنامه زمانی آن دارند و به راحتی می توانند بررسی کنند که چه کسی با استفاده از اپلیکیشن Rover در حال استفاده از پارکینگ آنهاست. آنها می توانند پارکینگ های موجود در آپارتمان ها، مراکز تجاری، پارکینگ های طبقاتی، کاندوها و هر جای دیگری را در این لیست قرار دهند.

 rover

لازم به ذکر است نرم افزار های متعددی با به وجود آوردن این امکان در داخل کشور نیز راه اندازی شده‌اند که در صورت نیاز به آنها می توانید با مراجعه به نرم افزار بازار نسبت به دانلود آنها اقدام نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست