کرونا-پروتکل بهداشتی- پارکینگ مکانیزه- سرویس و نگهداری- خدمات پس از فروش

آمادگی تیم خدمات پس از فروش با رعایت پروتکل های بهداشتی

در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی پرسنل بخش خدمات پس از فروش ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی شده اند تا علاوه بر حفظ سلامت، آماده خدمت رسانی ایمن به مشتریان عزیز باشند.

در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی پرسنل بخش خدمات پس از فروش ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی شده اند تا علاوه بر حفظ سلامت، آماده خدمت رسانی ایمن به مشتریان عزیز باشند.
در تلاش هستیم که با ارتقاء تجهیزات بهداشتی، پرسنل محترم را بیش از گذشته در جهت اقدامات پیشگیرانه یاری نماییم.
.
مسیر های ارتباطی تجهیزات دانا:

تلفن: ۷۴۴۰۴
داخلی فروش: ۲۲۵ و ۲۲۶
خدمات پس از فروش: ۲۱۴و۲۱۵
.
کانال تلگرام: smartparking@
پیج اینستاگرام: smartparking.ir

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *